XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja carloz die is altijd aan het cutten, dat is een rotleven. Maar ik? Ik heb het gemakkelijkste leventje dat er is :D
    Maar wel 17 jaar zonder eiwitten geleefd. Dat heeft wel wat schade aangericht aan je onwikkeling en groei.
     
    Twee weken niet getraind door het verlof maar toch een goede push training achter de rug, zelfs 100 kg kunnen benchen

    giphy.gif
     
    kom thuis na lange werkdag en zie een doos magnum in de vriezer :eek:
    Die doos Magnums die mij elke keer dat ik de vriezer open aanstaart begint mij anders behoorlijk te irriteren.
     
    Extreem mag je weglaten imho.
     
    Maar hoe zou het smaken, medium doorbakken? :dunno: #durftevragen
     
    Met pindasaus en badjak smaakt alles goed. Zou jij moeten weten met nog wat Indonesisch bloed in je (dikke) aders :D
     
    Mwoahh ik hou niet zo van delicatessen waar nog een "klein" taboe over bestaat :o
     
    Dan begin ik niet over mojn ivoren beeldjes collectie :cool:
     
    context:
    The backstory is that the staff at a Buzz Fit gym in Monreal, Quebec have given my client a hard time in past weeks about deadlifting too loudly in the gym. They said he still could, but he had to place mats underneath the plates. So he did as they asked. A random bystander (wearing an Animal shirt of all things) took it upon himself to confront him after he deemed his deadlifts to be too loud and watch what ensues.

    thread op bodybuilding.com

    Gast wordt gearresteerd trouwens.
    went to the police station and filed an assault charge, they are investigating to find his name, adress, all the good stuff, then they will arrest him and well go to court. If he goes near me after they release him before the court date, i can call the police and hes going to jail. Making sure a retard like him doesnt breaks someone else's back, I was lucky enough he kicked me in the nuts first.
     
    Laatst bewerkt:
    Vanmorgen de bewoners aan het wassen samen met een collega. Collega is net klaar met iemand en wil z'n onderbroek helpen aantrekken, laat ie echt een gigantische waterval diarree vallen. Heel de kamer vol, bewoner weer vol, op de schoenen van m'n collega... Echt een gore stinkboel. Allebei een kwartier de slappe lach gehad :roflol:
     
    Back
    Naar boven