AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • A6884077-FFEF-4893-A4D7-A3FF0AA02610.jpeg
     
    Er is niet zo veel te vertellen. De oude leden zullen me wel nog kennen maar de jongere generatie niet meer denk ik. Vroeger veel discussies gevoert en schroomde zeker nooit om mijn ongezouten mening te geven. In de loop der jaren ben ik wat tactischer geworden en minder impulsief. Tenminste dat maak ik mezelf wijs, wijsheid komt met de jaren en als persoon wordt je rustiger en minder impulsief, je krijgt een bepaalde vorm van volwassenheid.. een vorm die bij mezelf eerlijk gezegd nog niet heb kunnen betrappen.
     
    Je hebt me al jaren geen karma meer gegeven met foute opmerkingen:mad:
    Doe die moeite echt niet (meer) om karma te geven. Was het beu na 3 keer 'je moet eerst verdelen voor blablabla' :p
    wijsheid komt met de jaren en als persoon wordt je rustiger en minder impulsief, je krijgt een bepaalde vorm van volwassenheid..
    Ik merk vooral een groeiende ingesteldheid van fuck this shit :roflol:
     
    Met Sziget dat op het punt staat te beginnen verandert de stad hier langzamerhand in Amsterdam. En stiekem vind ik het best wel gezellig:o
     
    Ah tinypic heeft de foto gekanteld, leuke grap.
     
    ik woon in een klein dorpje bakkertje en een buurt super , stond in de rij bij de buurt super toen ik een van deoudere klets kutten van het dorp hoorde zeggen die ongetattoeerde meubelmaker wat in de boerderij van jansen is gaan wonen vind het maar een enge man het lijkt wel of hij anabolen slikt , waarop haar vriendin antwoord ; ach de jonge ziet er wat apart uit maar heeft een hart van goud , je moet niet zo bekrompen doen annie je bent hopeloos ouderwets . heb me rustig gehouden en in de auto helemaal krom gelachen hhehehhehehe dorpvolk redelijk ouderwets
     
    Ouders (alweer) op reis, dus mag ik de moestuin weer verzorgen (of toch proberen om niet alles te laten afsterven :roflol:).
    Wel thuisgekomen met verse kerstomaatjes, pepers en komkommer, ook de hazelaar een beetje geplunderd drool:
     
    Ouders (alweer) op reis, dus mag ik de moestuin weer verzorgen (of toch proberen om niet alles te laten afsterven :roflol:).
    Wel thuisgekomen met verse kerstomaatjes, pepers en komkommer, ook de hazelaar een beetje geplunderd drool:
    verser kan niet , ik heb gister een courgette van bijna een halve kilo afgeknipt peper zout ff door eiwt heen en grillen ^^
     
    ik woon in een klein dorpje bakkertje en een buurt super , stond in de rij bij de buurt super toen ik een van deoudere klets kutten van het dorp hoorde zeggen die ongetattoeerde meubelmaker wat in de boerderij van jansen is gaan wonen vind het maar een enge man het lijkt wel of hij anabolen slikt , waarop haar vriendin antwoord ; ach de jonge ziet er wat apart uit maar heeft een hart van goud , je moet niet zo bekrompen doen annie je bent hopeloos ouderwets . heb me rustig gehouden en in de auto helemaal krom gelachen hhehehhehehe dorpvolk redelijk ouderwets

    Interpunctie?:dunno:
     
    Ouders (alweer) op reis, dus mag ik de moestuin weer verzorgen (of toch proberen om niet alles te laten afsterven :roflol:).
    Wel thuisgekomen met verse kerstomaatjes, pepers en komkommer, ook de hazelaar een beetje geplunderd drool:
    :windup:


    hé psssssssssssssssssssssssssst
     
    shhhh ik bven onze grammer nazi aan het provoceren :P
    Helaas ben overdag werken en daarna trainen, dus heb ik niet de tijd om de hele dag mensen te corrigeren, maar gelukkig wordt mijn taak goed waargenomen, waarvoor dank (Nomen Nescio). Het lijkt wel of met die Sinterklaasafbeelding azerate ook de schrijfstijl van Jasper heeft overgenomen.
     
    Back
    Naar boven