MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :woot: En gewoon aan het werk. Hoe ging legday trouwens?

    Ja nouja werk... werk... ik ben aanwezig :P

    Ja lekker ! Door weer een normale hoeveelheid calorieën kan ik weer eens kracht opbouwen. Met trillende beentjes naar beneden en 4km teruglopen omdat ik niet mag autorijden. Betekend ook weer meer eten hehehehehe.

    Heb even mijn log gesloten omdat ik nu alleen maar benen train en door omstandigheden geen zin heb om te logge :P
     
    Zonet een roeitrainer gekocht van het merk D.S. Design.
    Onbekend merk maar dit blijkt het model Dunlop air rower 750 te zijn, en die kost nieuw 700 euro.
    https://www.fitness-geest.nl/dunlop-air-750-roeitrainer?utm_source=Tradetracker&network=Tradetracker
    Ik kocht deze zonet voor 40 euro. In bijna perfecte staat. hallucinant;
    De verkoper zei: ja, het tellertje werkt niet meer en de ketting lijkt ergens te blokkeren.
    Ik keek en zag dat het batterijen waren die wellicht leeg waren en de ketting zat gewoon ergens wat gedraaid; Ik heb het ter plaatse gemaakt en zei haar: tja, 40 euro lijkt me nu toch wel te weinig.
    En ze zei: "ah neen, een deal is een deal. Ik ben al blij dat hij uit de baan is (Belgisch voor "dat hij weg is").
    Super happy.
    Wel heb ik de indruk dat de wieltjes van het zitje niet meer de originele zijn want ze hebben wat speling. Het stoort echter niet en ik zal eens kijken of ik nieuwe, gepaste wieltjes kan kopen.
     
    BB_ gevonden op dumpert. Wel onder een andere naam.

    20180814_222358.jpg
     
    Back
    Naar boven