AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vele gevallen helden... al mag ik dat woord niet meer gebruiken :P Maar goed, er staat altijd wel een nieuwe op.
 
Iedereen weet dat. Hangt bij ons boven de schouw. Mijn kinderen zijn met zijn aanwezigheid opgegroeid. Droegen en dragen ook tshirts met aan de voorzijde "what would Mr. 10 do?" en op de achterzijde de gelijkenis met Arnold en "I'll be back". Er zijn zelfs vrouwen welke dromen van een IVF behandeling met DNA van TNN MR.10.
Ik vraag me af of er nog vrouwen zijn die NIET dromen van een IVF-behandeling met het erfelijk materiaal van deze held.
 
Collega kocht een pot "miss fitness diet shake" van XXL Nutrition voor zijn vriendin, maar ze lust de smaak niet (chocolade hazelnoot).
Heb de pot cadeau gekregen :) Zal afgewisseld worden met whey denk ik, gezien er ook best wel wat eiwitten inzitten...
Voor de rest verwacht ik er niet veel van :roflol:
 
I have a master's degree in physics and one in computer sciences. I obtained my Ph.D. in the field of biophysics/biochemistry. I have worked a couple of years in an investment bank as financial and technological analyst of pharmaceutical and biotech companies, and as a stock fund manager of pharma and biotech companies. Currently I work since 2003 in one of the biggest pharmaceutical companies of the world, where I am happy to contribute to the development of new medicines for all kinds of serious diseases such as cancer, diabetes, obesity, cardiovascular diseases, HIV, hepatitis C, etc.

Jos from TNBB
True-Natural-Bodybuilding.com
http://www.true-natural-bodybuilding.com/aboutme.html

Je kan het altijd proberen middels een mail:
You can email me at:
adres.gif


Laatste foto op zijn blog uit 2016:
glDzy1Yl.jpg
legit natty , lijkt wel BIOLAyne met zijn titels
 
Collega kocht een pot "miss fitness diet shake" van XXL Nutrition voor zijn vriendin, maar ze lust de smaak niet (chocolade hazelnoot).
Heb de pot cadeau gekregen :) Zal afgewisseld worden met whey denk ik, gezien er ook best wel wat eiwitten inzitten...
Voor de rest verwacht ik er niet veel van :roflol:
ik heb zelf twee shakes : universal weightgain en de whey van animal ,2 scheppen whey 1 van de universal ,opzich goed te doen na de training
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
I have a master's degree in physics and one in computer sciences. I obtained my Ph.D. in the field of biophysics/biochemistry. I have worked a couple of years in an investment bank as financial and technological analyst of pharmaceutical and biotech companies, and as a stock fund manager of pharma and biotech companies. Currently I work since 2003 in one of the biggest pharmaceutical companies of the world, where I am happy to contribute to the development of new medicines for all kinds of serious diseases such as cancer, diabetes, obesity, cardiovascular diseases, HIV, hepatitis C, etc.

Jos from TNBB
True-Natural-Bodybuilding.com
http://www.true-natural-bodybuilding.com/aboutme.html

Je kan het altijd proberen middels een mail:
You can email me at:
adres.gif


Laatste foto op zijn blog uit 2016:
glDzy1Yl.jpg

Goh hij heeft alleen nog maar een rood blauw pakje nodig :rolleyes:
 
I have a master's degree in physics and one in computer sciences. I obtained my Ph.D. in the field of biophysics/biochemistry. I have worked a couple of years in an investment bank as financial and technological analyst of pharmaceutical and biotech companies, and as a stock fund manager of pharma and biotech companies. Currently I work since 2003 in one of the biggest pharmaceutical companies of the world, where I am happy to contribute to the development of new medicines for all kinds of serious diseases such as cancer, diabetes, obesity, cardiovascular diseases, HIV, hepatitis C, etc.

Jos from TNBB
True-Natural-Bodybuilding.com
http://www.true-natural-bodybuilding.com/aboutme.html

Je kan het altijd proberen middels een mail:
You can email me at:
adres.gif


Laatste foto op zijn blog uit 2016:
glDzy1Yl.jpg
Galen
weet jij toevallig meer van zijn carriere als financieel analist?

met zijn achtergrond kom je daar namelijk niet snel terecht en letterlijk iedereen die zon functie heeft heeft daar een batterij aan certificaten voor nodig (CFA, VBA etc.) lijkt me sterk dat jos deze zou hebben omdat hik ze anders natuurlijk prominent bij zijn onderscheidingen zou zetten. ook is zijn financiele jargon in dat stuk vrij suspect
 
Ik hoorde twee tienermeisjes praten over drie dagen alleen maar water drinken, want moeder adviseerde dat vanwege ontgiften. Moeders was helemaal in de ban van gezonde voeding, ontgiften en meer. Ja het was wel zwaar hoor drie dagen niet eten en alleen maar water mogen, maar gelukkig was moeder daar om erop toe te zien dat er niet gesmokkeld werd.

Kom ook weer eens in die lieve stad. Man man. Heb bij thuiskomst eerst een douche genomen. Ik vind het maar een smerige bedoeling daar in het centrum en daarnaast al die diversiteit; ab-nor-maal. Ik lette er voor de aardigheid eens op en verdomd weinig blanken.
 
Ik hoorde twee tienermeisjes praten over drie dagen alleen maar water drinken, want moeder adviseerde dat vanwege ontgiften. Moeders was helemaal in de ban van gezonde voeding, ontgiften en meer. Ja het was wel zwaar hoor drie dagen niet eten en alleen maar water mogen, maar gelukkig was moeder daar om erop toe te zien dat er niet gesmokkeld werd.

Kom ook weer eens in die lieve stad. Man man. Heb bij thuiskomst eerst een douche genomen. Ik vind het maar een smerige bedoeling daar in het centrum en al die buitenlanders ab-nor-maal.
ontgiften waarvan : tren? hun narcistische persoonlijkheid ?
 
ontgiften waarvan : tren? hun narcistische persoonlijkheid ?
Wellicht voelen ze zich daar thuis als de TROS, een grote familie. En als ze dan ook nog eens links menschen zijn zoals in de jaren '70, dan is het niet ongebruikelijk wanneer de seksuele ontdekkingstocht ook met elkaar zou kunnen plaatsvinden.
 
Ik hoorde twee tienermeisjes praten over drie dagen alleen maar water drinken, want moeder adviseerde dat vanwege ontgiften. Moeders was helemaal in de ban van gezonde voeding, ontgiften en meer. Ja het was wel zwaar hoor drie dagen niet eten en alleen maar water mogen, maar gelukkig was moeder daar om erop toe te zien dat er niet gesmokkeld werd.

Kom ook weer eens in die lieve stad. Man man. Heb bij thuiskomst eerst een douche genomen. Ik vind het maar een smerige bedoeling daar in het centrum en daarnaast al die diversiteit; ab-nor-maal. Ik lette er voor de aardigheid eens op en verdomd weinig blanken.

Welke stad if I may ask?
 
Welke stad if I may ask?
Die lieve stad. De stad die oproept om schepen met migranten in de haven aan te laten meren. De stad van Groenlinks en D66. De stad die een republiek wilt zijn als de uitslag van een democratisch gehouden verkiezing niet bevalt. De stad met een miljardenschuld. Die van de mocromafia. Waar Theo van Gogh is vermoord. De stad die de middenklasse wegjaagt.
 
Die lieve stad. De stad die oproept om schepen met migranten in de haven aan te laten meren. De stad van Groenlinks en D66. De stad die een republiek wilt zijn als de uitslag van een democratisch gehouden verkiezing niet bevalt. De stad met een miljardenschuld. Die van de mocromafia. Waar Theo van Gogh is vermoord. De stad die de middenklasse wegjaagt.
Is "Amsterdam" niet korter?
 
de stad amsterdam is top (en dat zeg ik als heuvelland bewoner ) ^^,het volk krijgt van mij een 2 teveel links geneuzel
 
Laatst bewerkt:
Die lieve stad. De stad die oproept om schepen met migranten in de haven aan te laten meren. De stad van Groenlinks en D66. De stad die een republiek wilt zijn als de uitslag van een democratisch gehouden verkiezing niet bevalt. De stad met een miljardenschuld. Die van de mocromafia. Waar Theo van Gogh is vermoord. De stad die de middenklasse wegjaagt.
Maastricht?
 
Back
Naar boven