MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die lieve stad. De stad die oproept om schepen met migranten in de haven aan te laten meren. De stad van Groenlinks en D66. De stad die een republiek wilt zijn als de uitslag van een democratisch gehouden verkiezing niet bevalt. De stad met een miljardenschuld. Die van de mocromafia. Waar Theo van Gogh is vermoord. De stad die de middenklasse wegjaagt.
    De stad waar je gewoon veilig op straat kan lopen (doorgaans, uitzonderingen daar gelaten) De stad waar heel veel mensen van 'her en der' in het land komen wonen en zich dan 'Amsterdammer' noemen, De stad met internationale allure en De stad die ligt in een land waar mensen altijd wat te zeiken hebben, vooral mensen die niet zo veel bijdragen aan de samenleving, klagen is immers makkelijker.

    De stad waar borden met mijn foto en mijn naam en nummer hangen ;)
     
    de stad amsterdam is top (en dat zeg ik als heuvelland bewoner ) ^^,het volk krijgt van mij een 2 teveel links geneuzel
    Onzin, hoogstens de politiek, het volk is over het algemeen helemaal niet 'links geneuzel'
     
    Die lieve stad. De stad die oproept om schepen met migranten in de haven aan te laten meren. De stad van Groenlinks en D66. De stad die een republiek wilt zijn als de uitslag van een democratisch gehouden verkiezing niet bevalt. De stad met een miljardenschuld. Die van de mocromafia. Waar Theo van Gogh is vermoord. De stad die de middenklasse wegjaagt.

    ik heb meer negers terug naar de rimboe gehoekt, dan ze met de boot konden aanslepen.
     
    Had al twee weken een zeurende stijve nek die maar niet wou genezen. De arts concludeerde zonet: ontstoken monnikskapspier. Een weekje ontstekingsremmers en het zou gedaan moeten zijn. Ja, dit is goed nieuws want de arts vermoedde eerst verschoven blokjes (ik heb twee nekwervels waar de tussenwervelschijven zijn weggehaald en vervangen door blokjes). Ondanks de stijve en pijnlijke monnikkapspier heb ik niet de indruk dat mijn training er onder leed; Dus dat ziet er goed uit eens de pijn weg zal zijn.
     
    En nog iets om blij om te zijn; ze zag dat ik sterk vermagerd was. (10 kilo bijna op 2 a 3 maand, vooral vet mag ik hopen).
     
    Onzin, hoogstens de politiek, het volk is over het algemeen helemaal niet 'links geneuzel'
    Welk volk bedoel jij? De meeste echte Amsterdammers zijn allang de stad ontvlucht. Het enige wat er nog rondloopt zijn moslims, toeristen, hipsters, juppen, junkies, en soms een enkele verdwaalde Amsterdammer die loopt te kankeren over hoe de buurt waarin ie is opgegroeid naar de klote is gegaan.

    Die 'lieve stad' is een shithole geworden. Ach ja, karma voor decennia lang stemmen op de PvdA.
     
    Welk volk bedoel jij? De meeste echte Amsterdammers zijn allang de stad ontvlucht. Het enige wat er nog rondloopt zijn moslims, toeristen, hipsters, juppen, junkies, en soms een enkele verdwaalde Amsterdammer die loopt te kankeren over hoe de buurt waarin ie is opgegroeid naar de klote is gegaan.

    Die 'lieve stad' is een shithole geworden. Ach ja, karma voor decennia lang stemmen op de PvdA.
    Zijn toch de echte Amsterdammers :trollface:
     
    Kom ook weer eens in die lieve stad. Man man. Heb bij thuiskomst eerst een douche genomen. Ik vind het maar een smerige bedoeling daar in het centrum en daarnaast al die diversiteit; ab-nor-maal. Ik lette er voor de aardigheid eens op en verdomd weinig blanken.

    Fijn dat een dag in zo'n diverse stad je dag goedmaakte.;)

    We hebben ook een forum voor politiek eh waar je het gezeur over onze verneukte samenleving die wordt overgenomen door allochtonen kan neergooien.:rolleyes:
     
    Welk volk bedoel jij? De meeste echte Amsterdammers zijn allang de stad ontvlucht. Het enige wat er nog rondloopt zijn moslims, toeristen, hipsters, juppen, junkies, en soms een enkele verdwaalde Amsterdammer die loopt te kankeren over hoe de buurt waarin ie is opgegroeid naar de klote is gegaan.

    Die 'lieve stad' is een shithole geworden. Ach ja, karma voor decennia lang stemmen op de PvdA.
    Lol, De 'echte Amsterdammers' die al lang zijn verdwenen naar Purmerend, oostzaan, Zaandam, Almere etc etc.. nou ik mos ze niet. Er zijn genoeg Amsterdammers die wel zijn gebleven en die het nog goed hebben in een stad dat alles heeft wat bij een hoofdstad hoort. Toerisme, yupppen etc.. etc.. heeft niks maar PvdA te maken, heeft te maken met 'vroeger was alles beter' toen ze in pauper buurten woonden die nu zijn geupgrade naar winstgevende winkelstraten met beleid, koopwoningen etc etc.. wel grappig dat de meesten vertrekken omdat ze het gewoon niet meer kunnen betalen, lekker links vind je niet? Ach.. het normale geklaag van mensen die klagen om het klagen en mensen die hun handje ophouden en dan klagen dat de buitenlanders het 'overnemen' en dat de politiek te links is. Ik als echte Amsterdammer ben dat soort volk liever kwijt dan rijk. Ik ben van de tijd van een ander Amsterdam en ben zelf in het centrum opgegroeid en toen was alles ook nog beter.. in mijn beleving dan, nu is het anders net zoals alles in het leven anders wordt met de tijd. Er zijn dan twee opties, of je gaat mee of je wordt een klager.. grappig ook dat de meest succesvolle mensen blijven omdat ze het kunnen betalen en de mensen die het niet kunnen betalen moeten vertrekken naar de randgemeenten. Lekker links natuurlijk
     
    socrates18

    JXLa4q9.png

    Ben jij dit? :trollface:
     
    Fijn dat een dag in zo'n diverse stad je dag goedmaakte.;)

    We hebben ook een forum voor politiek eh waar je het gezeur over onze verneukte samenleving die wordt overgenomen door allochtonen kan neergooien.:rolleyes:
    Grappig. Ik schrijf iets in een topic dat mijn dag goed maakte. Jij geeft daar een reactie op ('gezeur') en ik moet het in de politieke sectie 'neergooien'? Overigens noem ik nergens in mijn post iets een verneukte samenleving en overgenomen door allochtonen. De samenleving is groter dan Amsterdam, thank god.
     
    Laatst bewerkt:
    Niet letten op roei-en fietsfanaat, zijn posts zijn doorgaans vrij achterlijk. Heb een vermoeden dat hih gecastreerd is want testosteron heeft hij niet.
     
    Back
    Naar boven