XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (54 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Niet letten op roei-en fietsfanaat, zijn posts zijn doorgaans vrij achterlijk. Heb een vermoeden dat hih gecastreerd is want testosteron heeft hij niet.
    Haha waar heeft hij dat laten doen want mijn beagle moet ook gecastreerd worden
     
    Haha waar heeft hij dat laten doen want mijn beagle moet ook gecastreerd worden
    Politburo GL.

    20ffdie.jpg
     
    Kom ook weer eens in die lieve stad. Man man. Heb bij thuiskomst eerst een douche genomen. Ik vind het maar een smerige bedoeling daar in het centrum en daarnaast al die diversiteit; ab-nor-maal. Ik lette er voor de aardigheid eens op en verdomd weinig blanken.

    Ik was er vandaag de hele dag, oud-zuid waar ik opgegroeid ben.Ik hou van die stad, serieus echte liefde:heart: dat maakte mijn dag goed.

    Dit is een held

    jos-la-nov-2007.jpg


    Voor wie zich afvraagt wie dit is, GA JE SCHAMEN DAT JE DAT NIET WEET.

    Fanboy much.

    Collega kocht een pot "miss fitness diet shake" van XXL Nutrition voor zijn vriendin, maar ze lust de smaak niet (chocolade hazelnoot).
    Heb de pot cadeau gekregen :) Zal afgewisseld worden met whey denk ik, gezien er ook best wel wat eiwitten inzitten...
    Voor de rest verwacht ik er niet veel van :roflol:

    Dus je hebt zeg maar eiwitten gekregen van een collega?:thinking:

    Huh is het al vrijdag..

    Lolde hard irl.Srs.
     
    Ik was er vandaag de hele dag, oud-zuid waar ik opgegroeid ben.Ik hou van die stad, serieus echte liefde:heart: dat maakte mijn dag goed.
    Oud-Zuid (Minervaplein/Stadionplein) heb ik ook gewoond. Prima daar. Dat kan je met de beste wil niet vergelijken met waar ik heb gelopen vanmiddag. Inharent tot op zekere hoogte aan een stad, maar ik vond het opvallend stinken en smerig. Iets dat ik nooit eerder heb gehad.
     
    Gebied rondom Haarlemmerdijk en de Pijp (Ceintuurbaan). Ook nog even langs een plek waar ik ook heb gewoond, bij de Ten Kate Markt.

    Dat is idd andere koek, totaal verpauperd en geen glimp meer van de charme van 'vroeger'.
     
    Dat is idd andere koek, totaal verpauperd en geen glimp meer van de charme van 'vroeger'.
    Ben blij dat je het schrijft. Misschien speelt ook mee, weet ik wel zeker, dat ik er niet meer dagelijks doorheen loop en dus met andere ogen ernaar kijk. Ik heb er altijd met veel plezier gewoond, gewerkt etc. Wat ik wel een verbetering vond is het Rokin en Damrak. Veel van die lelijke reclameborden en tokkieverlichting zijn pleite, en dat was nodig ook. Ook nog rondom Scheepvaartmuseum gewoond, was een leuk buurtje toentertijd. Geen idee hoe dat nu is.
     
    Ben blij dat je het schrijft. Misschien speelt ook mee, weet ik wel zeker, dat ik er niet meer dagelijks doorheen loop en dus met andere ogen ernaar kijk. Ik heb er altijd met veel plezier gewoond, gewerkt etc. Wat ik wel een verbetering vond is het Rokin en Damrak. Veel van die lelijke reclameborden en tokkieverlichting zijn pleite, en dat was nodig ook. Ook nog rondom Scheepvaartmuseum gewoond, was een leuk buurtje toentertijd. Geen idee hoe dat nu is.

    Dik jaar verbleven in Kattenburg. 10 minuten lopen naar het centrum. Zou er nu overigens niet meer willen wonen.
     
    geuzenveld is toch ook een fijne wijk ?
     
    Dan hebben wij het nog niet over dat kut ajax gehad of dat amsterdamse piswater heineken genaamd ? Heb ik nou genoeg amsterdammers getriggerd ?
     
    Dan hebben wij het nog niet over dat kut ajax gehad of dat amsterdamse piswater heineken genaamd ? Heb ik nou genoeg amsterdammers getriggerd ?

    Enige bier ter aarde waar ik instant hoofdpijn van krijg :o
     
    Enige bier ter aarde waar ik instant hoofdpijn van krijg :o
    Ik probeerde na 3 jaar nuchter te zijn bier te drinken ben meteen genezen .Ik kreeg van heineken altijd maagpijn en ging er ook stom van praten
     
    Back
    Naar boven