MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Welk is nu eigenlijk ploeg van het land: PSV, Ajax of Feyenoord?
 
Net bericht gekregen dat ze op 1 september ons plafond komen afwerken :banana:
 
Welk is nu eigenlijk ploeg van het land: PSV, Ajax of Feyenoord?
Als je naar het geld kijkt is het duidelijk Ajax, als je naar de prestaties kijkt de afgelopen jaren dan PSV
 
Ik probeerde na 3 jaar nuchter te zijn bier te drinken ben meteen genezen .Ik kreeg van heineken altijd maagpijn en ging er ook stom van praten
Dus je bent nu eigenlijk stiekum aan het bier :cool:

Sorry kon het niet laten :o
 
Beter je plafond dan je partner
 
Ben blij dat je het schrijft. Misschien speelt ook mee, weet ik wel zeker, dat ik er niet meer dagelijks doorheen loop en dus met andere ogen ernaar kijk. Ik heb er altijd met veel plezier gewoond, gewerkt etc. Wat ik wel een verbetering vond is het Rokin en Damrak. Veel van die lelijke reclameborden en tokkieverlichting zijn pleite, en dat was nodig ook. Ook nog rondom Scheepvaartmuseum gewoond, was een leuk buurtje toentertijd. Geen idee hoe dat nu is.

Dat is het, als je er elke dag middenin zit valt de geleidelijke verandering je niet op.Damrak is zeker opgeknapt, werd idd tijd ook.
Amsterdam heeft nog steeds -en eigenlijk durf ik wel te zeggen: steeds meer de allure van een wereldstad, niet te vergelijken met welke andere stad in nederland ook.
Ben ook regelmatig in 010 daar heb ik dat gevoel totaal niet, al helemaal niet in utrecht waar ik nu helaas verblijf.Maar ja.
 
Ik probeerde na 3 jaar nuchter te zijn bier te drinken ben meteen genezen .Ik kreeg van heineken altijd maagpijn en ging er ook stom van praten

Zeker paar heineken op dan voor je dit postte?

Dan hebben wij het nog niet over dat kut ajax gehad of dat amsterdamse piswater heineken genaamd ? Heb ik nou genoeg amsterdammers getriggerd ?
 
Ik vind Heineken wel lekker. Grimbergen smaakt ook goed (was van Heineken, sinds '08 van Carlsberg). Kornuit & Corona ook prima. In Italie regelmatig Peroni, smaakt beetje naar Heineken.
 
Dat de klok 16:30 sloeg en ik pleite kon van mn werk
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Galen
weet jij toevallig meer van zijn carriere als financieel analist?

met zijn achtergrond kom je daar namelijk niet snel terecht en letterlijk iedereen die zon functie heeft heeft daar een batterij aan certificaten voor nodig (CFA, VBA etc.) lijkt me sterk dat jos deze zou hebben omdat hik ze anders natuurlijk prominent bij zijn onderscheidingen zou zetten. ook is zijn financiele jargon in dat stuk vrij suspect
Heeft ie het ooit over gehad. Hij gaf aan dat het voor de kredietcrisis relatief eenvoudig was om daar binnen te rollen.
 
Back
Naar boven