Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • veganisme is zelfvernietiging verpakt in zg medeleven .De nihilistische uitspraken van vegans zijn hier een goed voorbeeld van
     
    Lekker bezig weer, lijkt wel "extreem links, extreem rechts"....lekker boeiend wat iemand in z'n laadklep schuift, geen reden om iemand af te zeiken...:rolleyes:
     
    Dbbers zitten ook op dumpert.

    d99a03f0_Schermafbeelding_2018_09_23_om_16.20.46.png.png
     
    je heb ook lui die niet zo lekker met hun ouders kunnen oschieten ,ook een geldige reden
     
    Ik was 18 toen ik bij Defensie ging. Studeren in uniform met salaris en zonder studiekosten (KMA). Stond wel een contract van 12 jaar tegenover en daar zit ik nu op. Vorige maand bindingspremie uitbetaald gekregen. :woot:
     
    Ik was 18 toen ik bij Defensie ging. Studeren in uniform met salaris en zonder studiekosten (KMA). Stond wel een contract van 12 jaar tegenover en daar zit ik nu op. Vorige maand bindingspremie uitbetaald gekregen. :woot:
    er zijn idd sectoren die een net salaris voor een stagiaire betalen , wist alleen niet bij er bij defensie een contract van 12 jaar aan vast hangt.
     
    Klopt ik heb gelijk een woning gekocht. :trollface:
    En dan ben je verbaasd dat iemand het kan betalen op haar achttiende uit huis te gaan? Ik heb na 7 jaar bij Defensie intern te hebben gezeten, mijn BSc en MSc te hebben gehaald en te hebben gespaard al die tijd, ook een appartement gekocht en gelijk netjes ingericht met nieuwe en goeie shit.
     
    Jij hebt wel gestudeerd, en boeken geschreven buiten je eigen vakgebied die zelfs Einstein niet begrijpt, waardoor er zo weinig animo is dat je deze maar gratis op je website hebt gezet.:trollface:
     
    komt vast een goed overwogen reactie met waarom hij ze gratis kan aanbieden ?:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:
     
    Back
    Naar boven