XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een MILF die niet lekker is. :scratch:
    Of zeg je nou dat je alle moeders wilt neuken, lekker of niet? Vreemde fetish.
    Nee een aantal latinas na hier in de 40 lijken wel 22 en zien er beter uit dan jonge vrouwen
     
    Een hoop mensen loop de marathon :scratch:
    Een hoop mensen loopt de marathon.

    Er stond ook niet "Dat geldt toch voor een hele hoop mensen die ga studeren?" maar "Dat geldt toch voor een hele hoop mensen die gaat studeren?".
     
    Een hoop mensen loopt de marathon.

    Er stond ook niet "Dat geldt toch voor een hele hoop mensen die ga studeren?" maar "Dat geldt toch voor een hele hoop mensen die gaat studeren?".
    Moraalridder is een hele hoop mensen, dus spreekt daarom vanuit de eerste persoon. :roflol:
     
    https://onzetaal.nl/taaladvies/aantal/

    Hier blijken ze zichzelf tegen te spreken, enerzijds schrijven ze:
    Een paar (‘enkele’), een (hele)boel en een hoop kunnen alleen met een meervoud gecombineerd worden
    Echter later schrijven ze:
    Wat voor een aantal geldt, geldt ook voor een handjevol, een massa, een stel(letje), een hoop en een tiental (en andere hoeveelheden) – dus meestal meervoud, maar het enkelvoud kan ook
    Godverdomme.

    Ik heb onzetaal.nl maar ge-e-maild, nu wil ik het weten ook.
     
    https://onzetaal.nl/taaladvies/aantal/

    Hier blijken ze zichzelf tegen te spreken, enerzijds schrijven ze:

    Echter later schrijven ze:

    Godverdomme.
    Met gecombineerd worden hebben ze het niet over zinsontleding (welk woord het onderwerp is), maar over het combineren met een zelfstandig naamwoord. Dit moet altijd meervoud zijn, want je kunt niet zeggen 'een hoop mens'. Ik denk dat ze bedoelen dat soms enkelvoud kan, bijvoorbeeld 'een hoop geld' of water, of poep. Die woorden hebben geen meervoud.
     
    Een hoop mensen loopt de marathon.

    Er stond ook niet "Dat geldt toch voor een hele hoop mensen die ga studeren?" maar "Dat geldt toch voor een hele hoop mensen die gaat studeren?".

    Een hoop mensen neukt jullie allemaal de moeder.


    Nee je hebt inderdaad gelijk.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Met gecombineerd worden hebben ze het niet over zinsontleding (welk woord het onderwerp is), maar over het combineren met een zelfstandig naamwoord. Dit moet altijd meervoud zijn, want je kunt niet zeggen 'een hoop mens'. Ik denk dat ze bedoelen dat soms enkelvoud kan, bijvoorbeeld 'een hoop geld' of water, of poep. Die woorden hebben geen meervoud.
    Ah ik snap hem, thanks!
     
    Hoort zowel in het "verpest" als "goed" topic eigenlijk... Hoewel we volgens het arbeidsreglement om 16u30 naar huis mogen, werd mij verzocht om ten vroegste om 17u te stoppen wegens wrevel bij collega's. Dan maar weer een stukje wandelen over de middag...
    Geen straf met dit landschap :)

    WP_20180926_12_53_53_Pro.jpg
     
    Back
    Naar boven