XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Houd je paarden. Anderlecht moet ook nog aan de bak vanavond :p
 
Hoewel we volgens het arbeidsreglement om 16u30 naar huis mogen, werd mij verzocht om ten vroegste om 17u te stoppen wegens wrevel bij collega's.

Jaloerse collega's? :scratch:

Wij hebben glijdende uren. Tussen 10 & 15u30 moeten we aanwezig zijn. De rest van de uren kunnen we vrij verdelen over de maand. Tikken is vanaf 7u tot 19u :)
 
Hoewel we volgens het arbeidsreglement om 16u30 naar huis mogen, werd mij verzocht om ten vroegste om 17u te stoppen wegens wrevel bij collega's.
Waar andere mensen zich toch druk om maken... Als het mag, dan mag t toch?
 
Nadat een hele klas (groepje van 5) ecto’s bij een squatrek bezig waren kon ik eindelijk na 45 minuten.. squatten bij de squatrek inclusief hun gewichten zelf opruimen was blijkbaar teveel moeite voor hun. Maar hey.. van schijfjes van 5 zie je mij niet piepen.
 
Toch nog kaartjes voor PSV - Inter kunnen kopen voor volgende week:D
 
  • Like
Waarderingen: mat
Jaloerse collega's? :scratch:

Wij hebben glijdende uren. Tussen 10 & 15u30 moeten we aanwezig zijn. De rest van de uren kunnen we vrij verdelen over de maand. Tikken is vanaf 7u tot 19u :)

Blijkbaar, is wel altijd fijn om het dan van je overste te horen ipv dat je rechtstreeks wordt aangesproken :grumble:
Officieel is dat hier ook zoiets... Starten tussen 8u-10u, stoppen tussen 16u30 - 18u30 en minimum 30' pauze.
Had zelfs aan mijn team lead toestemming gevraagd om 1 dag per week om 16u30 te stoppen wegens privé redenen (heb niet gespecifieerd, vind niet dat ik daartoe verplicht ben).
Overleg met de collega's voorgesteld, was niet nodig... Drie weken later kwam dan de vraag om toch minstens tot 17u te blijven :eyes:

Waar andere mensen zich toch druk om maken... Als het mag, dan mag t toch?

Eigenlijk wel hé, maar ga er geen drama rond maken...
 
Blijkbaar, is wel altijd fijn om het dan van je overste te horen ipv dat je rechtstreeks wordt aangesproken :grumble:
Officieel is dat hier ook zoiets... Starten tussen 8u-10u, stoppen tussen 16u30 - 18u30 en minimum 30' pauze.
Had zelfs aan mijn team lead toestemming gevraagd om 1 dag per week om 16u30 te stoppen wegens privé redenen (heb niet gespecifieerd, vind niet dat ik daartoe verplicht ben).
Overleg met de collega's voorgesteld, was niet nodig... Drie weken later kwam dan de vraag om toch minstens tot 17u te blijven :eyes:

Fuck that. Ik vraag hier niks :roflol:
 
vandaag een lading kozijnen op transport gezet , stonden al een tijdje klaar maar de aannemer die ze besteld had was vergeten te betalen . eindelijk weer ruimte op mijn oprit
 
Afgelopen nacht 5u aan 1 stuk geslapen!!! Voor mij is dat vrij uitzonderlijk, meestal slaap ik in blokken van 3u en ben ik tussendoor +-10 minuten wakker (al jaren...). Energie teveel vandaag, owyeah :cool:
 
Achtervolging door straatkat :')

IMG_20180928_085744.jpg
 
vanochtend al om 10 uur klaar met mijn werk , beetje getrained , beetje rondgedanst met mijn jongste op de arm
 
Back
Naar boven