AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • mn meissie is vandaag jarig...ze wordt alweer 26 die lieve schat...kleine meisjes worden groot :)
     
    GeenEiwittenVoorJe18Bent We hebben het hier over kinderen, zonder verdere aanpassing van de levensstijl. Gemiddelde cijfers. Dit is echt een prachtige score hoor.
     
    Het is op zo’n leeftijd ook niet verstandig om veel af te vallen, tenzij je echt veel te zwaar bent. Anders kan je beter je gewicht op peil houden terwijl je groeit.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    En nee, de scholieren tilden geen loodzware halters en kregen ook geen opgepompt lichaam, benadrukt Ten Hoor, die bij aanvang bijna een paar bezorgde ouders aan het zuurstof moest leggen. ,,We willen echt geen kleine bodybuilders van ze maken.'' De scholieren werden uitgedaagd om een kar met dikke sportmatten zo snel mogelijk over de finish te trekken of een zware bal zo ver mogelijk te werpen.
    Moet je inderdaad mee uitkijken. Voor je het weet zijn het kinderen met een opgepompt bodybuildlichaam.
     
    2 kilo op een jaar :roflol:

    Mag denk ik niets mis mee zijn, denk niet dat ze alle zo intensief trainen als sommigen hier. Laat staan dat hun voeding is aangepast.
    En hoe vaak hebben ze dit soort training dan? en voor hoelang? uurtje in de week?
    Als moeders thuis voor je klaar staat met een bak haribo's en een zak chips omdat je het zo goed hebt gedaan. Moet je je ook kunnen voorstellen dat ze niet zo hard groeien als de reaguurders hier.

    Denk dat je op een gemiddelde kind dieet met de huidige inspanningen van een kind niet heel veel MAG verwachten.

    Als er ook maar een paar zouden zijn van de crisis categorie, die door hun successen hoe klein ze ook maar zijn.
    Een verschil in mindset kunnen krijgen is het al heel wat.
    Ik hoop in iedergeval dat ze dan de support krijgen het verder uit te bouwen.
     
    Every time that a bro “jumps and shrugs” or deadlifts the barbell and then reverse curls it, a dolphin is run over by a Jet Ski; help the ocean be a better place and learn the power clean correctly.
    :roflol:
     
    hehe en slaapzakje voor de borst , heb ik ook nog in de kast liggen. kutspul.

    Maar jullie doen nooit jaarlijkse testen qua schieten enz. ?
    Ja, 2 dagen per jaar. Schieten, ZHKH, CBRN, brandbestrijding, BIV etc. Voor mij overigens enkel Glock schieten en eisen die ik met ogen dicht nog wel haal. De rest van het jaar zit ik op kantoor en oefeningen zitten er in mijn huidige functie niet meer in. Dienstreizen zijn civiele zakenreizen, meestal bij de civiele industrie met hotelovernachting.

    Vandaag trouwens de jaarlijkse DCP (sporttest) gedaan. Had 90 push-ups in 2 minuten :D en ondanks dat ik niet meer hardloop toch nog ruim 3000 m op de 12-minuten (Coopertest). Mijn conditie is niet meer wat het geweest is, maar nog wel oké.
     
    wow netjes man!
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    vroeg weekend !!! konnie slapen maar al het hout voor de kozijnen op maat gezaagd, geschaafd en sponningen gefreesd . hoeven de boys alleen maar te spuiten iedereen vroeg weekend !!!!
     
    Mag denk ik niets mis mee zijn, denk niet dat ze alle zo intensief trainen als sommigen hier. Laat staan dat hun voeding is aangepast.
    En hoe vaak hebben ze dit soort training dan? en voor hoelang? uurtje in de week?
    Als moeders thuis voor je klaar staat met een bak haribo's en een zak chips omdat je het zo goed hebt gedaan. Moet je je ook kunnen voorstellen dat ze niet zo hard groeien als de reaguurders hier.

    Denk dat je op een gemiddelde kind dieet met de huidige inspanningen van een kind niet heel veel MAG verwachten.

    Als er ook maar een paar zouden zijn van de crisis categorie, die door hun successen hoe klein ze ook maar zijn.
    Een verschil in mindset kunnen krijgen is het al heel wat.
    Ik hoop in iedergeval dat ze dan de support krijgen het verder uit te bouwen.
    Bedoeling van mijn reactie was eigenlijk dat dat niet echt significant is, dus waarom zou je dat als argument gebruiken?
     
    Voel me weer net een middelbare scholier met de nieuwe call of duty
     
    Back
    Naar boven