XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

mw3 was de beste die ik gespeeld heb. Daarna komt bo3 voor mij. Ivm mijn gezin kan ik niet meer uren achter elkaar cod spelen. Nog 2 weken wacten en dan komt rdr uit. lijkt me echt tof om die spelen.
 
Weekend poar neemn

20181012_142921.jpg
 
mw3 was de beste die ik gespeeld heb. Daarna komt bo3 voor mij. Ivm mijn gezin kan ik niet meer uren achter elkaar cod spelen. Nog 2 weken wacten en dan komt rdr uit. lijkt me echt tof om die spelen.

B03?! Dat was voor mij juist dé game dat ik sindsdien COD niet meer serieus neem. WW2 had ik me ook echt op verheugd, maar viel uiteindelijk ook tegen. Heb die net 20 uurtjes gespeeld denk ik. MW3 is de beste ooit, ben ik met je eens.
 
B03?! Dat was voor mij juist dé game dat ik sindsdien COD niet meer serieus neem. WW2 had ik me ook echt op verheugd, maar viel uiteindelijk ook tegen. Heb die net 20 uurtjes gespeeld denk ik. MW3 is de beste ooit, ben ik met je eens.
Na blackops 1 en 2 is cod echt verneukt vind ik. Het is nu toekomstshit geworden met die technologie nonsens
 
Na blackops 1 en 2 is cod echt verneukt vind ik. Het is nu toekomstshit geworden met die technologie nonsens

Eens. Ook daarom had ik meer verwacht van COD WW2, maar die viel uiteindelijk ook gewoon tegen.
 
Ik quickscope jullie de muur. Honderden zo niet duizenden uren gespendeerd met een intervention in m'n hand :emo:
 
B03?! Dat was voor mij juist dé game dat ik sindsdien COD niet meer serieus neem. WW2 had ik me ook echt op verheugd, maar viel uiteindelijk ook tegen. Heb die net 20 uurtjes gespeeld denk ik. MW3 is de beste ooit, ben ik met je eens.

Daarvoor kwam advance warefare en daarna infinite dacht ik. Die vond ik allbei maar ruk. bo3 vond ik nog wel redelijk te doen. Mw3 heb ik weg gegooid nadat ik uren lang alleen maar tegen cheaters kon spelen. Maar mw3 heb ik echt wel veel gespeeld. Was nog vrijgezel en geen kinderen
 
CoD2, MW en MW2 waren leven, daarna was het gewoon ruk. Geloof 2,5K uur op MW2
 
World at War... dat waren nog eens tijden.
Verder ook duizenden uren gestopt in MW2 en MW3
 
Duizenden uren in Wolfenstein Enemy Territory gestopt en ook aardig wat in CoD2.
 
mn meissie is vandaag jarig...ze wordt alweer 26 die lieve schat...kleine meisjes worden groot :)
Gefeliciteerd! Mooie dag om jarig te zijn, 11 oktober ;).

Is ze nog vrijgezel? :rolleyes:
 
Back
Naar boven