Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja maar call of duty 2, de servers ervan zijn toch allang dood??
     
    Haha, lekker rustige zondag dus :) Hoe komt het dat je naar huis mocht?
    Er waren 10 personen opgeroepen, 7 vrouwen en 3 mannen, uiteindelijk zeiden de vrouwen, wij zullen wel blijven, laat de mannen maar naar huis gaan :D
    Toen ik daarna zei, dan kan ik mijn gras op het gemak afdoen (mag hier niet op zondag) keken er een paar mensen alsof ik duivel in eigenste persoon was, leuk toch, dat dorpsleven :roflol:
     
    Er waren 10 personen opgeroepen, 7 vrouwen en 3 mannen, uiteindelijk zeiden de vrouwen, wij zullen wel blijven, laat de mannen maar naar huis gaan :D
    Toen ik daarna zei, dan kan ik mijn gras op het gemak afdoen (mag hier niet op zondag) keken er een paar mensen alsof ik duivel in eigenste persoon was, leuk toch, dat dorpsleven :roflol:


    Haha wat een mentaliteit daar bij jullie! Hier mag het gras tussen 11 en 12 afgereden worden (volgens het politiereglement) maar ik veeg daar regelmatig mijn voeten aan. Ik doe het wel niet voor 10u sochtends op zondag :)
     
    Wat voor biblebelt wonen jullie of geldt dat in heel België?
     
    In brabant zijn ze bang dat er iets anders gesnoeid wordt :yes:
     
    Er waren 10 personen opgeroepen, 7 vrouwen en 3 mannen, uiteindelijk zeiden de vrouwen, wij zullen wel blijven, laat de mannen maar naar huis gaan :D
    Toen ik daarna zei, dan kan ik mijn gras op het gemak afdoen (mag hier niet op zondag) keken er een paar mensen alsof ik duivel in eigenste persoon was, leuk toch, dat dorpsleven :roflol:
    hier kent het hele dorp mij tot op het bot schijnbaar , ik ken geen hond dorps leven bruh :P
     
    Die is weer in de pocket.

    20181014_154431.jpg
     
    Wat voor biblebelt wonen jullie of geldt dat in heel België?
    nah verspreid over de lage landen van noord tot zuid vind je nog wel wat katholieke en gereformeerde dorpen . gerucht ging hier dat mijn vrouw en ik niet getrouwd zijn , schande gesproken
     
    Vind dat ook niet kunnen. En was de vader van je zus (of was het jezus) ook geen timmerman? Shame on you Azzie! :roflol:
     
    Zelf meegelopen?
    Ben je gek heb een hekel aan lopen/hardlopen. Mijn vriendin is gek op hard lopen en wil graag eens een marathon doen.
     
    Ben je gek heb een hekel aan lopen/hardlopen. Mijn vriendin is gek op hard lopen en wil graag eens een marathon doen.
    Ik vind er ook geen zak aan als ik zelf niet meedoe. Veel mensen komen juist voor de support en het feest eromheen en bier drinken.
     
    Back
    Naar boven