XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bday party van een vriend van me. Hij is 30 geworden. Laat die sukkel zn glas vallen. Te dronken. De goede jongen dat ik ben, wil ik die shit opruimen. Leun ik op het glazen hekje (die punt) die blijkbaar ook stuk is gegaan... arm open, bloeden als een motherfucker. Ach ja fuck it. Beetje bloed moet de pret niet drukken natuurlijk, vol gas!

    Bekijk bijlage 436128
    Een feest is geen feest als er niks kapot gaat toch ???

    Wat een feest zou dat geweest zijn haha
     
    Afgelopen donderdag motorrbw gehaald en dit weekend dit apparaat aangeschaft, maakt mn hele weekend goed :p

    IMG_20181021_161747_860.jpg
     
    ga je dr voorzichtig mee om? vlees dat groeit wel weer aan .....Oooops :p
     
    Droommotor!
    Ben momenteel bezig met lessen voor A1 rijbewijs. Gaat nog wel even duren voor ik op zo’n yamaha kan:(

    Nog veel succes (en natuurlijk plezier) met lessen man! Je bent er sneller dan je denkt haha, ik heb tot nu aan ook met een Honda MTX 80 R2 gereden :o
     
    dit zijn pas sqaut schoenen bruh :

    sqautshoes.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Vandaag om 8 uur in de avond een sollicitatiegesprek gehad voor (nacht)werk. Aangenomen + stageplek (wat niet eens de intentie was) meteen gevonden. Twee vliegen in 1 klap dus. Nu nog wachten tot ik 18 ben en dan een auto aanschaffen voor vervoer :bow2:. Prima dagje zo.
     
    Zat wel een kwartier aan me biefstuk te kauwen damn.
     
    Rugaids lijkt eindelijk 'voorbij'. Gisteren 5 km kunnen hardlopen op een rustig tempo en voel geen pijn vandaag :devilnana:Vanavond voorzichtig opnieuw beginnen met krachttraining, het zal een push-training worden.

    Kben benieuwd hoe ik er voor sta na een aantal weken inactiviteit.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven