AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vandaag weer eens op tijd klaar ^^ lekker aan de sterke koffie :cool:
 
Beetje de standaard dingen die af en toe wel eens voorbij komen, toetsenbordhelden ;)
Dat is mijn mattie, jongen.
Van de meneer met al zijn veroordelingen?
 
Wat een held is die meneer he! Een weekje bekoelen hem dus nog steeds geen goed.
 
Whoever doesnt love working out, pumping the muscles. should not use gear.
 
Beetje de standaard dingen die af en toe wel eens voorbij komen, toetsenbordhelden ;)
Dat is mijn mattie, jongen.
Kun je daar niets tegen doen? IP-adres achterhalen ofzo. M.i. moeten bedreigingen, ook via het internet, serieus genomen worden en mogen die lui gewoon opgespoord en opgepakt worden als dat mogelijk is. Ik heb er overigens vrij weinig verstand van of het gemakkelijk te achterhalen is, maar neem aan dat als iemand een account heeft de locatie wel te achterhalen moet zijn.
 
Ik zal vanaf nu posten met sprinkeltjes.

Hoh, elegant overkomen via een forum is niet eenvoudig maar misschien kan je beginnen om een 'ban' aan te kondigen met een mooi rijmpje?

Dat maakt het ook lichter verteerbaar voor diegene die gebannen wordt. Op die manier zal je dan ook minder levensbedreigingen ontvangen :goodidea:
 
Kun je daar niets tegen doen? IP-adres achterhalen ofzo. M.i. moeten bedreigingen, ook via het internet, serieus genomen worden en mogen die lui gewoon opgespoord en opgepakt worden als dat mogelijk is. Ik heb er overigens vrij weinig verstand van of het gemakkelijk te achterhalen is, maar neem aan dat als iemand een account heeft de locatie wel te achterhalen moet zijn.
Ik lig er niet van wakker :)
 
Ik lig er niet van wakker :)
Je staat sterk in je schoenen gelukkig, maar niet iedereen vat het zo gemakkelijk op. Neem aan dat als iemand een bedreiging stuurt en direct een permaban volgt?
 
Hoh, elegant overkomen via een forum is niet eenvoudig maar misschien kan je beginnen om een 'ban' aan te kondigen met een mooi rijmpje?

Dat maakt het ook lichter verteerbaar voor diegene die gebannen wordt. Op die manier zal je dan ook minder levensbedreigingen ontvangen :goodidea:
Lieve member, er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd om te gaan is gekomen.
Toedeloe, houd u goed, maak iets van je leven want hier ben je verdreven.
 
Je staat sterk in je schoen gelukkig, maar niet iedereen vat het zo gemakkelijk op. Neem aan dat als iemand een bedreiging stuurt en direct een permaban volgt?
Er valt altijd met me te praten.
 
Ik kom al helemaal in de Sinterklaasstemming.
Sanca Saxon: jij maakt vandaag mijn dag goed. :D
oh stop it you.jpg
 
Back
Naar boven