Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nog meer? Je zat al niet ver van (morbide) obesitas af toch?

tenor.gif
 
Kzal je voor kerst een woordenboek "Vlaams voor dummies" cadeau doen. Krijg ik daar trouwens geen sticker voor? :(
Wat heeft dat met Vlaams te maken??
 
Wat heeft dat met Vlaams te maken??

Ik dacht dat die betekenis niet gebruikt werd in NL. Zoals er nog wel woorden zijn die iets helemaal anders betekenen in Vlaanderen dan in Nederland :)
 
Besloten, achteraf net op tijd, om een pijnpunt van de BoxsterS aan te laten pakken... Kost wat, maar scheelt uiteindelijk heel wat.
 
Hangt van bouwjaar af (<2005) maar olielekkage door defecte oliekeerringen is een bekend probleem, net als de lager(s) op tussenas. Meestal is dat wel vernieuwd c.q. nagekeken mocht de koppeling zijn vervangen. Cilindervoeringen kunnen ook problemen geven.
 
Tell us more about this...

Hangt van bouwjaar af (<2005) maar olielekkage door defecte oliekeerringen is een bekend probleem, net als de lager(s) op tussenas. Meestal is dat wel vernieuwd c.q. nagekeken mocht de koppeling zijn vervangen. Cilindervoeringen kunnen ook problemen geven.

Jij mag nooit meer raden Derksen. IMS-lager (tussenas-lager) wat in verregaande staat van ontbinding was, had ieder moment total failure kunnen zijn....
Is totaal geen indicatie vooraf, bij mij was inderdaad de aanleiding de koppeling die op zn einde begon te lopen.
 
Back
Naar boven