MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vanavond date night, met de vrouwelijke baas. Heel veel lekker eten. Love it!
     
    De hele vlucht naar Korea geslapen.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Paar dagen niet in de spiegel gekeken en progressie bevalt me zeker. 4 tabs winny + 4 tabs anavar preworkout

    Breakfast 10 eggs (2 w yolk) en amino shake
     
    Je wilt niet weten hoeveel mensen dat serieus vragen... :o
    Sorry, dan zal je het wel irritant vinden. Ik ben tegen die standaard vragen, ik wordt ook gek van sommige vragen die ik constant krijg. Maar uiteraard was ik niet serieus. Ik had in de maaltijdensectie al vernomen dat je vaak in Korea verblijft (of deels woont?). Noord-Korea lijkt me niet echt toegankelijk, alhoewel ze bij BNN op reis er wel heen zijn geweest en zelfs veel hebben kunnen filmen. Best indrukwekkend, maar de echte onderdrukking mocht natuurlijk niet op camera worden vastgelegd.
     
    Paar dagen niet in de spiegel gekeken en progressie bevalt me zeker. 4 tabs winny + 4 tabs anavar preworkout

    Breakfast 10 eggs (2 w yolk) en amino shake
    Gaat het eten al wat beter en staat het je minder tegen? Je kunt je eitjes best aangenaam maken (zoals een groenteomelet).
     
    Wat mijn dag goed maakte... naar de show geweest van Alex Klaassen. Echt hilarisch! Tip van mij; ga in de pauze naar huis want 2e helft is waardeloos.... mmmm dit zou ook in de "wat heeft mijn dag verpest" topic
     
    Sorry, dan zal je het wel irritant vinden. Ik ben tegen die standaard vragen, ik wordt ook gek van sommige vragen die ik constant krijg. Maar uiteraard was ik niet serieus. Ik had in de maaltijdensectie al vernomen dat je vaak in Korea verblijft (of deels woont?). Noord-Korea lijkt me niet echt toegankelijk, alhoewel ze bij BNN op reis er wel heen zijn geweest en zelfs veel hebben kunnen filmen. Best indrukwekkend, maar de echte onderdrukking mocht natuurlijk niet op camera worden vastgelegd.
    Ik dacht dat je een grapje maakte. :D

    Noord Korea is niet echt toegankelijk voor buitenlanders. Wellicht als ik verstand van kernwapens en/of raketaandrijving zou hebben dat ik wel welkom zou zijn.
     
    Sorry, dan zal je het wel irritant vinden. Ik ben tegen die standaard vragen, ik wordt ook gek van sommige vragen die ik constant krijg. Maar uiteraard was ik niet serieus. Ik had in de maaltijdensectie al vernomen dat je vaak in Korea verblijft (of deels woont?). Noord-Korea lijkt me niet echt toegankelijk, alhoewel ze bij BNN op reis er wel heen zijn geweest en zelfs veel hebben kunnen filmen. Best indrukwekkend, maar de echte onderdrukking mocht natuurlijk niet op camera worden vastgelegd.
    giphy.gif
     
    Ik dacht dat je een grapje maakte. :D

    Noord Korea is niet echt toegankelijk voor buitenlanders. Wellicht als ik verstand van kernwapens en/of raketaandrijving zou hebben dat ik wel welkom zou zijn.
    Natuurlijk maakte ik een grapje.
    (...) Maar uiteraard was ik niet serieus. (...)
    Daarom noemde ik ook dat ik het opvallend vond dat BNN Op Reis wel toegelaten werd, maar die zullen wel een wurgcontract hebben moeten tekenen en alle beelden zullen gecontroleerd zijn, zodat er alleen maar positieve propaganda in beeld was.
     
    Sorry, dan zal je het wel irritant vinden. Ik ben tegen die standaard vragen, ik wordt ook gek van sommige vragen die ik constant krijg. Maar uiteraard was ik niet serieus. Ik had in de maaltijdensectie al vernomen dat je vaak in Korea verblijft (of deels woont?). Noord-Korea lijkt me niet echt toegankelijk, alhoewel ze bij BNN op reis er wel heen zijn geweest en zelfs veel hebben kunnen filmen. Best indrukwekkend, maar de echte onderdrukking mocht natuurlijk niet op camera worden vastgelegd.
    https://cultureroad.nl/bestemmingen...jB-bP9pLQYgYkSgKgcTz0DBD7bRK8hIRoCKRsQAvD_BwE
    je krijgt wel een babysitter mee :P
     
    Back
    Naar boven