XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Enkele reis zeker?
    als je de poppenkast meedoet zou je gewoon naar huis moeten mogen ,ik zou waarschijnlijk in de gulag daar eindigen ik ga niet buigen voor een beeld van kim ill sung
     
    Gaat het eten al wat beter en staat het je minder tegen? Je kunt je eitjes best aangenaam maken (zoals een groenteomelet).
    Op mijn zero carb days bak ik er gewoon 10 met olie en boter met 2 eigeel en eet dat gewoon met plezier op. En die misselijkheid kwam door die T5 nam het elke-dag en nu ik het sinds woensdag niet neem voel ik me weer goed. Ik hou het wel op normale pre voornu
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik dacht dat je een grapje maakte. :D

    Noord Korea is niet echt toegankelijk voor buitenlanders. Wellicht als ik verstand van kernwapens en/of raketaandrijving zou hebben dat ik wel welkom zou zijn.


    als je goed kan basketballen kom je ook relatief gemakkelijk het Noorden binnen ,onze Kim is een groot fan van basketbal
     
    Bedoel je: hij lijkt een beetje op een basketbal?
     
    als je goed kan basketballen kom je ook relatief gemakkelijk het Noorden binnen ,onze Kim is een groot fan van basketbal
    naar verluid is hij een goede vriend van Dennis Rodman kan wel kloppen ,Trump prijst Dennis Rodman ook voor het leggen van dit contact
     
    naar verluid is hij een goede vriend van Dennis Rodman kan wel kloppen ,Trump prijst Dennis Rodman ook voor het leggen van dit contact

    klopt,ik heb de docu ervan gezien ,was op Vice ,Rodman samen met de Harlem Globetrotters op bezoek bij Kimmetje

    Vriendin heeft zich aangemeld bij de gym. Wat een topper!

    welke de "echte" of die uit je dromen
     
    klopt,ik heb de docu ervan gezien ,was op Vice ,Rodman samen met de Harlem Globetrotters op bezoek bij Kimmetje



    welke de "echte" of die uit je dromen
    De echte ik slaap niet overdag :p
     
    Toen ie zei “tering wat een lichaam”
     
    Sta je te lopen op een loopband staat een meisje voorje ook op een loopband te lopen met een tyfus dikke kont in yoga pants trekt ze het ook nog geforceerd omhoog waardoor je die bilspleet ook zag.

    Hallooo zo kan ik geen cardio doen
    "Jij mag wel even op dieet"
    Degene die achter hem op op de loopband staat dacht wss precies hetzelfde over de persoon voor hem/haar op die loopband... :rolleyes: alleen dan zonder yoga pants... :roflol:
     
    Moest ff aan Patrick Laureij denken.

     
    vandaag een lang lopende opdracht binnen getrokken ,moet zelfs een extra man gaan aannemen ^^
     
    It mah bday.

    Eerst met grootmoeder glasje gedronken
    Dan kwam tante en oom glasje drinken
    Ik moet met de fiets rond half 7 aan de Nederlandse grens zijn, dus zo'n 15km fietsen (letterlijk, zijn tuin ligt deels in Nederland) voor een pizza-party en DND met nog meer glasjes om te drinken.

    I'm already drunk...

    goqzfrbiczm01.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    naar verluid is hij een goede vriend van Dennis Rodman kan wel kloppen ,Trump prijst Dennis Rodman ook voor het leggen van dit contact
    Dennis Rodman, met alle respect, was een geweldig basketballer, maar ook een vreemde snuiter. Hij is inderdaad bevriend met die dictator, dat bewijst nog eens dat hij echt niet helemaal wijs is. Zo zijn er wel meer topsporters (Zlatan Ibrahimovic) die volgens mij als ze niet zo goed waren in hun sport, ergens in de onderwereld waren beland.
     
    Dennis Rodman, met alle respect, was een geweldig basketballer, maar ook een vreemde snuiter. Hij is inderdaad bevriend met die dictator, dat bewijst nog eens dat hij echt niet helemaal wijs is. Zo zijn er wel meer topsporters (Zlatan Ibrahimovic) die volgens mij als ze niet zo goed waren in hun sport, ergens in de onderwereld waren beland.
    het zijn allemaal tot op zeker hoogte dubieuze lui in deze zaak , trump is een mafkees , little rocket man ook tja rodman is een freakshow .....
    Of mensen al dan niet crimineel zouden zijn zonder hun sport ? geen idee ..is ook niet aan mij om over te oordelen
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven