XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

(Zlatan Ibrahimovic) die volgens mij als ze niet zo goed waren in hun sport, ergens in de onderwereld waren beland.

Winston Bogarde (deze neger buigt voor niemand) heeft ooit toegegeven dat hij alleen dankzij het voetballen geen grote crimineel is geworden
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Een paar taken afgegeven op de hogeschool die blijkbaar heel goed in de smaak vielen bij de docenten, die er snel eens hebben naar gekeken.
En een discussie moeten voeren en filmen over de evaluatie van een expositie. En ook dat was heel goed. Dus tot nog toe loopt alles goed.
En ook deze ochtend, op een nuchtere maag toch hard kunnen trainen. De hexbar gebruikt via de laagste greep en ging heel vlot. Lekker.
 
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181219_04047254

tenor.gif
 
Jij vindt de holocaust blijkbaar grappig.
Tja, ..
Zou wel kunnen maar met sommige dingen lach je niet. Zeker niet met zaken als de holocaust. Tenzij je een onmens bent natuurlijk.
 
Zou wel kunnen maar met sommige dingen lach je niet. Zeker niet met zaken als de holocaust. Tenzij je een onmens bent natuurlijk.

Comedy is tragedy+time.
 
Comedy is tragedy+time.
Ik ben het met je eens maar het zingen van de liederen over het verbranden van joden is niet als grap bedoeld. Als Hans Teeuwen een grapje maakt over de holocaust is dat dus anders dan als 1000 mensen zingen: laten we de joden verbranden... Daar ben je het toch mee eens? Dat iemand dus zoiets hier post is dus walgelijk.
 
Ik ben het met je eens maar het zingen van de liederen over het verbranden van joden is niet als grap bedoeld. Als Hans Teeuwen een grapje maakt over de holocaust is dat dus anders dan als 1000 mensen zingen: laten we de joden verbranden... Daar ben je het toch mee eens? Dat iemand dus zoiets hier post is dus walgelijk.
Of hij lacht gewoon om jouw reactie en niet om de holocaust.
 
Back
Naar boven