AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ze zingen al jaren al wie niet springt is een jood of al wie niet springt is homofiel. Veel voetbalsupporters zijn van een lagere sociale klasse of intellect en zingen dit dus .Maar ik trigger graag Yasmine want hij tuint overal in.
     
    Versta jij dit dan (zonder problemen)?
    Zonder enig probleem. En ik ben geen Rotterdammer. Ik kan mij wel voorstellen als je een dergelijk accent nooit hebt gehoord je wel even moeite hebt om te schakelen, met name de snelheid van praten kan dan parten spelen.
     
    Ok, dan overschat ik het probleem van mijn accent. Beter dan.
     
    Ik ben het met je eens maar het zingen van de liederen over het verbranden van joden is niet als grap bedoeld. Als Hans Teeuwen een grapje maakt over de holocaust is dat dus anders dan als 1000 mensen zingen: laten we de joden verbranden... Daar ben je het toch mee eens? Dat iemand dus zoiets hier post is dus walgelijk.

    Dit soort spreekkoren?

    'Mijn vader zat bij de commando's, mijn moeder zat bij de SS.......'
     
    Laatst bewerkt:
    Komt door het jodenvet.
     
    Joden maken zelf ook grappen. Noemen het de witz.
     
    iemand ervaring met Adidas Power Perfect 2.0?
     
    Joden maken zelf ook grappen. Noemen het de witz.
    Joden kunnen tegen een geintje ! Mijn accountant is joods , dus ik maakte de flauwe grap : heah toevallig een Jood die zich met financiën bezig houd ( kon er kostelijk om lachen de beste man )

    Aan de ene kant begrijp ik Yasmine zijn insteek , aan de andere kant heb zoiets van laat die politieke correctheid eens varen ...
     
    aan de andere kant heb zoiets van laat die politieke correctheid eens varen ...

    Het is een dun lijntje tussen wanneer een grap wel en niet kan en dit is ook nog voor iedereen verschillend. Maar inderdaad een grap op zichzelf moet kunnen (was helemaal boos om het tonen van dat filmpje van die moord maar vond de opmerking van Arminius dan weer hilarisch)
     
    gaat u maar liggen op de sofa van Dr .Derksen :P

    Oh boy,

    Nee ik was boos niet alleen omdat dit filmpje werd getoond op internet (mensen delen allerlei fucked up shit op internet) maar meer dat dit filmpje en het verhaal van deze verschrikkelijke moord wordt gebruikt voor een politiek doeleinde.

    Hoe ik het zie wordt dit filmpje gebruikt om te laten zien hoe gevaarlijk moslims zijn en dat wij deze ons land binnen zouden halen.

    Dan wordt er dus een generalisatie gemaakt van terroristen naar de gehele Moslim gemeenschap (en dan wil ik het niet hebben over hoeveel % achter dit salafisme staat, het gaat me om de generalisatie).

    Ook vind ik het onrespectvol naar nabestaanden om dit op internet te delen (zou jij willen zien hoe je dochter gruwelijk vermoord wordt of dat anderen dit kunnen zien).

    Dat het dan ook nog gedeeld wordt om een politiek standpunt te maken vind ik helemaal verschrikkelijk.

    En verder voegt dit filmpje niets toe aan de discussie die gevoerd tracht te worden, niemand ontkent het gevaar van moslimterrorisme, de discussie van angst dat de grenzen open worden gesteld kan net zo goed worden gevoerd zonder dat dit gruwelijke filmpje en daarbij behorende leed worden gebruikt.

    En nu verwacht ik ook een psychoanalyse over of dit m'n ego of m'n consciousness of m'n subconsciousness is en of dit te maken heeft met de falatieve fase waarin ik verkeer;)
     
    Back
    Naar boven