AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nee ik was boos niet alleen omdat dit filmpje werd getoond op internet (mensen delen allerlei fucked up shit op internet) maar meer dat dit filmpje en het verhaal van deze verschrikkelijke moord wordt gebruikt voor een politiek doeleinde.

    Hoe ik het zie wordt dit filmpje gebruikt om te laten zien hoe gevaarlijk moslims zijn en dat wij deze ons land binnen zouden halen.

    Dan wordt er dus een generalisatie gemaakt van terroristen naar de gehele Moslim gemeenschap (en dan wil ik het niet hebben over hoeveel % achter dit salafisme staat, het gaat me om de generalisatie).

    Ook vind ik het onrespectvol naar nabestaanden om dit op internet te delen (zou jij willen zien hoe je dochter gruwelijk vermoord wordt of dat anderen dit kunnen zien).

    Dat het dan ook nog gedeeld wordt om een politiek standpunt te maken vind ik helemaal verschrikkelijk.

    En verder voegt dit filmpje niets toe aan de discussie die gevoerd tracht te worden, niemand ontkent het gevaar van moslimterrorisme, de discussie van angst dat de grenzen open worden gesteld kan net zo goed worden gevoerd zonder dat dit gruwelijke filmpje en daarbij behorende leed worden gebruikt.

    En nu verwacht ik ook een psychoanalyse over of dit m'n ego of m'n consciousness of m'n subconsciousness is en of dit te maken heeft met de falatieve fase waarin ik verkeer;)
    Dank voor de uitleg.

    Ik kan alleen maar schrijven hoe ik er in deze tegenaan kijk. Volgens mij is een terroristische daad zoals deze per definitie ook een politieke daad. Het laat tevens zien hoe ver bepaalde terroristen bereid zijn om te gaan, voor o.a. dergelijke politieke doeleinden. Er zijn diverse stromingen binnen de islam, een stroming daarvan is de laatste decennia veelvuldig in het nieuws. Ik maak niet de generalisatie, of die in dit betreffende voorbeeld gemaakt werd weet ik niet- ik heb het niet gevolgd. Het is verstandig om genuanceerd te blijven, al zou in principe te veel nuanceren kunnen leiden tot intolerantie. Daarom gelijk een vervolgvraag; is het jouw interpretatie dat er wordt gegeneraliseerd of wordt er echt generaliserend geschreven over alle moslims zijn terroristen en dergelijke.
    Of de nabestaanden er bezwaren tegen hebben dat dit filmpje te zien is weet ik niet, kan mij van eerdere nabestaanden herinneren dat het niet per se zo is dat men hierop tegen is. Laat de wereld maar zien waartoe deze bruten in staat zijn of woorden van soortgelijke strekking heb ik voorbij zien komen in het verleden. Het mechanisme om over de ruggen van slachtoffers politiek te drijven is verwerpelijk, maar een heel menselijk mechanisme. Dat dit weerstand oproept is ook menselijk.
     
    Ik vind Paul Dillet net iets imposanter


    Is niet goed afgelopen met hem though..

    1de0505f173c0df077f0ec09198f93ce7774df58.jpg
     
    Ach, hij leeft nog.
     
    25% korting bij een bouwmarkt. Supermooie thermostatische badkraan gescored (met zo’n brede waterstraal), nieuwe douchekop en -slang. Alles is ook al geïnstalleerd. Vanav woon ff douchen, morgen na de gym uitgebreid in bad :)
     
    Wat een dag hey.
    12:00 begonnen. Uiteindelijk pas 03:00 klaar. Trein richting schiphol genomen omdat er niets anders meer reed. Ter hoogte van Maarsen deed de trein een noodstop. Iets of iemand was aangereden. 40 minuten stilgestaan. Bleek uiteindelijk om een dier te gaan. 05:00 was ik pas op schiphol. 05:30 thuis.

    Desondanks het gedoe maakt deze werkdag mijn dag goed. Waarom? Ik heb nu 2 weken vakantie. Woohoo
     
    Vreemd.... ik slaag er in 12 uur per dag te studeren...(binnenkort examens). Ik wist niet dat ik dat nog in me had.
    Ook... vandaag getraind. Bij de derde oefening, de 3 x 5 x 160 kilo hexbar, (low grip), ging de eerste set voor geen meter... toen gestoord en was m'n drive en focus kwijt. Met veel tegenzin verder gedaan. Bleek de 2de en 3de set veel vlotter te gaan, en de lat pull down behind neck ging ook zeer goed;
    EN.... 2 kilo lichter,.... het gaat de goeie kant op.
     
    Gister zondags worden we dubbelbetaald en de vrachtwagen kwam 3 uur telaat dus werden we 3 uur lang doorbetaald terwijl we niets deden en in de kantine gingen chillen
     
    Gister zondags worden we dubbelbetaald en de vrachtwagen kwam 3 uur telaat dus werden we 3 uur lang doorbetaald terwijl we niets deden en in de kantine gingen chillen


    je had in die 3 uur ook push ups,sit ups en bodyweight squats kunnen doen ,lamlul
     
    Back
    Naar boven