MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zijn grootste probleem bij vrouwen is z'n kort lontje :eyebrow::eyebrow:
    EvilEvergreenGreendarnerdragonfly-size_restricted.gif
     
    zie het log van HillR ,Bert werd verweten een vrouwen racist te zijn

    Zijn grootste probleem bij vrouwen is z'n kort lontje :eyebrow::eyebrow:
    Ik heb geen problemen met vrouwen. Als ik IRL gezeur heb, is het altijd met mannen. :P
    Doel je trouwens op mij of op Brutus?
    De discussie ging ook ineens over gelijke behandeling en hokjesdenken, geen idee waar dat vandaan kwam, aangezien ik altijd gelijk behandel en tegen hokjesdenken ben. :P
     
    Het maakt trouwens verder ook niet uit wat mensen hier over mij roepen. Volgens mij zijn zij met de grootste mond degenen die nooit van hun zolderkamer afkomen en IRL geen vrouw durven aan te spreken. Internethelden zeg maar. :roflol:
     
    Het maakt trouwens verder ook niet uit wat mensen hier over mij roepen. Volgens mij zijn zij met de grootste mond degenen die nooit van hun zolderkamer afkomen en IRL geen vrouw durven aan te spreken. Internethelden zeg maar. :roflol:
    Mag ik mij ook identificeren met deze post als ik in de kelder zit?
     
    Ik heb het misschien nu ook wel groter gemaakt dan het is. Zo spannend was het niet, maar Brutus zei onder meer dat ik 'altijd de verkeerde dingen zei', 'vrouwen rillingen bezorgde / wegjoeg', te hijgerig was en weet ik het wat. Ik vond het totaal nergens op slaan, want hier herken ik mijzelf absoluut niet in (ik ben echt wel staat zelfreflectie toe te passen en weet mijn zwakke punten btw :P, dus heb echt geen bord voor mijn kop). I.i.g: ik gaf Brutus hier 1 karmapunt en toen was hij op zijn teentjes getrapt. :P
    Wie kaatst, kan de bal verwachten. :D
     
    En ik heb een kelder, geen zolder. Lekker puh.

    Edit: Oh, geen eiwitten was me voor...
     
    Mag ik mij ook identificeren met deze post als ik in de kelder zit?
    Als je homegym in de kelder is, kan ik alleen maar jaloers zijn. Ik ga trouwens nu trainen bij de Fit-4-Free. :P (en mij dus onder de mensen begeven zonder vrouwen weg te jagen ;))
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Wie heeft het over homegym?
     
    Ik heb geen problemen met vrouwen. Als ik IRL gezeur heb, is het altijd met mannen. :P
    Doel je trouwens op mij of op Brutus?
    De discussie ging ook ineens over gelijke behandeling en hokjesdenken, geen idee waar dat vandaan kwam, aangezien ik altijd gelijk behandel en tegen hokjesdenken ben. :P

    Gewoon iedereen in één groot hok pleuren.
     
    En dan het kastenstelsel invoeren.
     
    Ik heb geen problemen met vrouwen. Als ik IRL gezeur heb, is het altijd met mannen. :P
    Doel je trouwens op mij of op Brutus?
    De discussie ging ook ineens over gelijke behandeling en hokjesdenken, geen idee waar dat vandaan kwam, aangezien ik altijd gelijk behandel en tegen hokjesdenken ben. :P
    :D Ik doelde op het feit dat Natty87 in haar log op jou nog al ''fel'' reageerde en vervolgens zei HillR iets soortgelijks maar dan ''vriendelijk'' en dus suggereerde ik dat je door je vriendelijkere gedrag bij vrouwen juist weerzin op wekt :o Was niet zo zeer als zwartmaken bedoelt, maar meer als inside-joke alleen wellicht iets te gecompliceerd opgezet.. Ik denk dat ik nu recht heb op de rest van je punten.... Dus.. En anders telt elke cent, dus die ene is een bouwsteentje naar het fortuin!!! JE ZIET WEL WIE ER HIER DE GROTE GRAAIER IS... NIET PECHTOLD MAAR BRUTUS Overigens tip ik je nogmaals dat je het beste scoort bij vrouwen door als een chagrijnige engerd door het leven te gaan en ze vooral GEEN aandacht geven zo lang ze je niet kennen:kerst: Je hebt er veel types bij die als het ware ''schreeuwen'' om aandacht.. Dit voedt juist dat stukje wat je niet WIL voeden en dus raadt ik je aan om dwars door ze heen te lopen op straat. WEES DE BAAS! LAAT ZIEN WIE DE BROEK AAN HEEFT! HillR BIATCHHHHH
     
    KARMA BIATCHHHHH KOMT U MAAR ALLEN
     
    De vraag is, wat werkt er bij de dames? Delen die ervaringen graag!!!

    Sent from my ' kelder '.
    BTW dit topic maakte mijn dag toch beetje goed :thumb:
    Sorry maar sent from my basement klinkt wat bruter, ik ben hier een expert als het om vrouwen versieren gaat. Vraag maar aan Steks
    Komt u maar in met die puntjes heren
     
    De vraag is, wat werkt er bij de dames? Delen die ervaringen graag!!!

    :roflol: gewoon jezelf blijven eiwitje ,vrouwen houden niet van neppers ,ik heb natuurlijk wel makkelijk praten met mijn gigantische spiermassa en ongelooflijke knappe gezicht

    (het gerucht gaat dat zelfs Brad Pitt een pasfoto van mij in zijn portemonnee heeft,dat gebruikt hij om nederig te blijven )
     
    Back
    Naar boven