XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: gewoon jezelf blijven eiwitje ,vrouwen houden niet van neppers ,ik heb natuurlijk wel makkelijk praten met mijn gigantische spiermassa en ongelooflijke knappe gezicht

    (het gerucht gaat dat zelfs Brad Pitt een pasfoto van mij in zijn portemonnee heeft,dat gebruikt hij om nederig te blijven )
    Ik ben recent bij johnyjordaan in zn kelder geweest en die had veel fotos van jou hangen en staan
     
    weet ik ,voor mijn gedragen tanga's betaald hij ook al een vermogen
    Top, ik zeg handeltje beginnen in gedragen ondergoed?
    Wie o wie heeft er nog wat liggen? Verkopen we voor 50 euro per stuk op fleebaaj ik zeg katjang
     
    Niveautje weer
     
    :D Ik doelde op het feit dat Natty87 in haar log op jou nog al ''fel'' reageerde en vervolgens zei HillR iets soortgelijks maar dan ''vriendelijk'' en dus suggereerde ik dat je door je vriendelijkere gedrag bij vrouwen juist weerzin op wekt :o Was niet zo zeer als zwartmaken bedoelt, maar meer als inside-joke alleen wellicht iets te gecompliceerd opgezet.. Ik denk dat ik nu recht heb op de rest van je punten.... Dus.. En anders telt elke cent, dus die ene is een bouwsteentje naar het fortuin!!! JE ZIET WEL WIE ER HIER DE GROTE GRAAIER IS... NIET PECHTOLD MAAR BRUTUS Overigens tip ik je nogmaals dat je het beste scoort bij vrouwen door als een chagrijnige engerd door het leven te gaan en ze vooral GEEN aandacht geven zo lang ze je niet kennen:kerst: Je hebt er veel types bij die als het ware ''schreeuwen'' om aandacht.. Dit voedt juist dat stukje wat je niet WIL voeden en dus raadt ik je aan om dwars door ze heen te lopen op straat. WEES DE BAAS! LAAT ZIEN WIE DE BROEK AAN HEEFT! HillR BIATCHHHHH
    Ah, dan heb ik het wellicht verkeerd opgevat. Ik wilde je al bijna karma geven, maar je weet wat ze zeggen over kinderen die vragen. :p De ironie en zelfspot kan ik wel waarderen, dus bij deze mijn karma. Het is trouwens maar een getalletje hè, je hebt er niets aan, zeker niet IRL. ;)
     
    Oh, en dan ben jij mij ook een verklaring schuldig voor 2 karmapunten. :P
    Neem aan dat het niet oog om oog, tand om tand is, want zo laag en kinderachtig heb ik je ook weer niet zitten. :P
     
    Oh, en dan ben jij mij ook een verklaring schuldig voor 2 karmapunten. :P
    Neem aan dat het niet oog om oog, tand om tand is, want zo laag en kinderachtig heb ik je ook weer niet zitten. :P

    Je hebt toch wel een beetje mensenkennis?
     
    Dit zondagnamiddagrelletje maakt mijn dag goed :fuckyeah:
     
    Ah, dan heb ik het wellicht verkeerd opgevat. Ik wilde je al bijna karma geven, maar je weet wat ze zeggen over kinderen die vragen. :p De ironie en zelfspot kan ik wel waarderen, dus bij deze mijn karma. Het is trouwens maar een getalletje hè, je hebt er niets aan, zeker niet IRL. ;)
    Jawel, sinds ik op mijn tinderaccount heb geschreven dat ik karmamiljonair ben op DBB maak ik de matchgains van mijn leven.
     
    Grinder toch?
     
    Ah, dan heb ik het wellicht verkeerd opgevat. Ik wilde je al bijna karma geven, maar je weet wat ze zeggen over kinderen die vragen. :p De ironie en zelfspot kan ik wel waarderen, dus bij deze mijn karma. Het is trouwens maar een getalletje hè, je hebt er niets aan, zeker niet IRL. ;)
    Nu ga je te ver.
    Strafpunt voor Bert? Sanca Saxon
     
    Het maakt trouwens verder ook niet uit wat mensen hier over mij roepen. Volgens mij zijn zij met de grootste mond degenen die nooit van hun zolderkamer afkomen en IRL geen vrouw durven aan te spreken. Internethelden zeg maar. :roflol:
    Fuck rite in de feels bro :(
     
    Back
    Naar boven