MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De weldoener die enkel ter motor trekt?

    Schwarzeneggertje rijdt niet op de motor maar duwt de motor 20 km verder van bij hem thuis tot aan de fitness. Dit gewoon ter opwarming voor de krachttraining.

    Na de training hetzelfde ritueel maar dan huiswaarts, als cooling down.
     
    Daar heb ik weer een auto voor.

    Ik dacht al dat een motor te licht voor je was :D. Daarnet heb ik je zien lopen denk ik...

    truck-pull-2.jpg
     
    Ik dacht al dat een motor te licht voor je was :D. Daarnet heb ik je zien lopen denk ik...

    truck-pull-2.jpg
    L van losers pak dan een grasmaaiert om op naar de gym te rijden. Vergeet geen koptelefoon op te zetten voor die extra cruel looks
     
    Naar een gym gaan is al te stoer voor mij, ik houd het wel bij mijn zolderkamertje.
     
    Damn. Ik deed vandaag mijn oude PR 260kg deadlift EN ik ben 10kilo+ droger geworden dan toen ik die PR Voor het eerst deed. Die PR deed ik op eerste keer op lichaamsgewicht 110kg en deed het vandaag weer op lichaamsgewicht 99kg ofzo.

    Lekker droger en harder en je voelt je krachtig wat wil je nog meer?
     
    Damn. Ik deed vandaag mijn oude PR 260kg deadlift EN ik ben 10kilo+ droger geworden dan toen ik die PR Voor het eerst deed. Die PR deed ik op eerste keer op lichaamsgewicht 110kg en deed het vandaag weer op lichaamsgewicht 99kg ofzo.

    Lekker droger en harder en je voelt je krachtig wat wil je nog meer?

    En je moest alle chicks weer van je af slaan?
     
    Ik heb stoer 15 mins hardgelopen in de regen.. ik moest wel, anders krijg ik pijnlijke benen van inactiviteit. Gebeurt helaas al binnen een week.. halfuur fietsen per dag helpt ook niet. Maar de mentale voordelen zijn altijd wel direct te merken.. feelsgoodman.tiff

    Damn. Ik deed vandaag mijn oude PR 260kg deadlift EN ik ben 10kilo+ droger geworden dan toen ik die PR Voor het eerst deed. Die PR deed ik op eerste keer op lichaamsgewicht 110kg en deed het vandaag weer op lichaamsgewicht 99kg ofzo.

    Lekker droger en harder en je voelt je krachtig wat wil je nog meer?

    Netjes ja :thumbsup: Altijd dat rawww powerrr moment als je net gedeadlift hebt idd.. heb zelf helaas altijd kracht verloren als ik een cut deed haha!
     
    Damn. Ik deed vandaag mijn oude PR 260kg deadlift EN ik ben 10kilo+ droger geworden dan toen ik die PR Voor het eerst deed. Die PR deed ik op eerste keer op lichaamsgewicht 110kg en deed het vandaag weer op lichaamsgewicht 99kg ofzo.

    Lekker droger en harder en je voelt je krachtig wat wil je nog meer?
    Dat je beter had opgelet op school en correct Nederlands zou typen.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik heb stoer 15 mins hardgelopen in de regen.. ik moest wel, anders krijg ik pijnlijke benen van inactiviteit. Gebeurt helaas al binnen een week.. halfuur fietsen per dag helpt ook niet. Maar de mentale voordelen zijn altijd wel direct te merken.. feelsgoodman.tiff
    Ik kan ook niet goed stilzitten, maar 'pijnlijke benen van inactiviteit'?????
    En met 15 minuutjes hardlopen (stoer by the way, in the regen) kun je dit voorkomen? Vreemd lichaam heb je. :eek:
    Dat je je mentaal beter voelt als je hebt gesport (dan heb ik het niet over 15 minuten, dat is een warming-up) snap ik, maar dat heeft niets met pijnlijke benen te maken.
     
    Het aantal karmapunten dat iemand over had voor min Bert grapje.
     
    Dag 3 stoppen met roken.
    Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

    Zo weer sporten, legday!
     
    Back
    Naar boven