AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dag 3 stoppen met roken.
Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

Zo weer sporten, legday!

Goed bezig! ik ben nu zelf 8 dagen gestopt met roken.
Ik hoest ook nog steeds slijm op verschrikkelijk, lijkt wel of mijn lichaam er niet tegen kan dat ik stop:roflol:.
 
Dag 3 stoppen met roken.
Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

Zo weer sporten, legday!
Ik zou dat bruine slijm uitkotsen op de deur van je bovenburen.
 
Dag 3 stoppen met roken.
Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

Zo weer sporten, legday!
Wat mij heeft geholpen is een ander patroon aanmeten en daarmee aansturen op gedragsverandering. Ga na wanneer je altijd een peuk nam en herken die momenten zodat je direct anders kunt doen. Nam je altijd koffie met een peuk, stop dan (tijdelijk) met koffie. Stond je voorheen op en direct een peuk spring dan gelijk onder de douche, of ga eerst een rondje lopen. Ging je na het eten onderuit en een peuk opsteken doe dan gelijk iets anders. Je brein is zo gewend aan al die momenten dat dat de grootste valkuil lijkt. Overigens is het goed om te weten dat echte trekmomenten maar slechts 30 seconden duren en elke keer dat je zo'n moment doorkomt geeft dat extra vertrouwen. Eerste twee weken zijn, achteraf kijkend, het meest kritiek. Hou ook iets bij de hand wat je in je mond kunt stoppen op momenten dat je echt trek hebt en niets anders kunt. Ik nam lolly's en later kauwgom, moet een tijdje duren voor het op is. Hap slik weg werkt(e) niet. Je kunt ook een glazen pot kopen, en daar elke dag het geld in stoppen dat je anders kwijt was geweest aan peuken. Koop je daar elke week iets extra's van voor jezelf. Simpel belonen op een andere manier, korte termijn, werkt ook meestal daar verslaving voor tabak gericht is op zeer korte termijn. Inmiddels 7 jaar gestopt.
 
Dag 3 stoppen met roken.
Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

Zo weer sporten, legday!

Goed bezig!

Ik zit momenteel op week 3, dag 3 :cheer: Ik had de eerste twee weken dat ophoesten van rotzooi ook.. brrr.. Nu af en toe nog wel eens een kuchje en dat ik denk ieeuww. Zijn inderdaad de longen die zich ontdoen van alle nasty bende.

Als je nog een paar dagen volhoudt ben je in ieder geval de nicotineverslaving te boven... Dan is het gewoon doorzetten om niet vanuit "gewoonte" weer te beginnen omdat je de associatie van bepaalde handelingen met roken associeert.

(Ja, nu ik 3 weken gestopt ben met roken ben ik ervaringsdeskundige enzo)
 
Dag 3 stoppen met roken.
Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

Zo weer sporten, legday!
Al dat slijm verzamelen met het voornemen om dat over een paar maanden bij je bovenburen door de brievenbus te flikkeren. Laat die slijmverzameling voor je bovenburen je motiveren om gestopt te blijven.
 
Rook al 2 jaar niet en makkelijk gestopt en sommigen reageren alsof het zo moeilijk is
 
Dag 3 stoppen met roken.
Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

Zo weer sporten, legday!
Bereid je voor op inderdaad redelijk ziek/verkouden worden. Roggelen en flinke keelpijn
 
de ideale bevolkingssamenstelling van de media elite is dan ook wel :

3 vluchtelingen
3 allochtonen

4 autochtonen
Deze het liefst te bestaan uit
-Een homo
-Een transgender
-Twee 65 plussers die door alle regels en gekte van de huidige tijd het gevoel hebben verzeild te zijn geraak in een slechte science fiction film.

Helaas gaat dit niet lukken zolang wij testosteron monsters er ook nog zijn

:banana:

Zegt de manlet. :D
 
Al dat slijm verzamelen met het voornemen om dat over een paar maanden bij je bovenburen door de brievenbus te flikkeren. Laat die slijmverzameling voor je bovenburen je motiveren om gestopt te blijven.

Dat slijm was waarschijnlijk wat er nog van zijn longen over was.
 
Vandaag een papa middag gehad :) , Ben blij dat dat mijn kids overwegend het karakter van de vrouw hebben (lekker rustig )
 
Een keer dichtbij huis werken :) 25mins rijden ipv de standaard 1,5 uur.
Ook lekker optijd in de gym straks :D
 
Ziet er allemaal keurig uit, heel saai. Aldus de mondhygiënist. Top kan niks vinden, tandvlees prima. Aldus de tandarts.
 
Nog steeds geen telefoontje met slecht nieuws van het ziekenhuis. Als het telefoontje uitblijft tot morgenochtend wil dit zeggen dat de bevruchte eicel vrijdagnamiddag of zaterdag teruggeplaatst wordt. En dan hopen op een positieve zwaangerzwangersc 12 dagen later.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
https://www.ccrmivf.com/news-events/single-embryo-transfer-ccs/
Als we morgen dus een telefoontje krijgen dat de embryo zal teruggeplaatst worden, dan is de succes rate even hoog als bij jongere vrouwen en bij natuurlijke zwangerschappen. Dus morgenmiddag weten we al iets meer. ik ga slecht slapen vannacht, dat is zeker
 
FB11E278-3D8D-4FD9-87D8-DB20DC729FA4.jpeg
 
Back
Naar boven