Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Achja, je hebt in ieder geval zelfkennis, dat telt ook :)
    Ik heb mijzelf laatste jaren wel leren kennen ja. Weet wat mijn zwakke en sterkte punten zijn; en struggles. Werk er aan, maar dat is niet al te gemakkelijk met autistische trekjes en lichte OCD. Karakter is sowieso lastig te veranderen, maar het beging allemaal bij je bewust zijn van je eigen gedrag en valkuilen. :D
     
    Ik heb mijn MSc-degree ook behaald naast een full-time baan. Ondanks dat ik leuk en interessant vond, is mijn sociale leven daardoor wel geheel verdwenen.
    Ik voer dat ook als excuus op voor het totaal gebrek aan een sociaal leven.

    Maar eigenlijk had ik dat altijd al niet.
     
    Ik heb mijn MSc-degree ook behaald naast een full-time baan. Ondanks dat ik leuk en interessant vond, is mijn sociale leven daardoor wel geheel verdwenen. Nu ben ik een autistische BB'er zonder vrienden. :roflol: Oh, en dan lukt het mij nog niet een fatsoenlijke BB-fysiek te krijgen. :P
    Ik voer dat ook als excuus op voor het totaal gebrek aan een sociaal leven.

    Maar eigenlijk had ik dat altijd al niet.
    i-know-that-feel.jpg
     
    Hoe kan je nou over iets oordelen waar je niets vanaf weet?
     
    Hallo ik ben niet zo geboren hoor :dunno:
     
    Nieuw hemd gekocht, en vandaag werd ie geleverd.
    Afgeleid van Celtic Warrior Workout op youtube (WWE's Sheamus)


    front.jpg
     
    Dat nieuwe shirt van hem is mooier maar kan je niet kopen :(
     
    Op tijd weten te remmen voor een Konijntje die de weg overstak :eek:
     
    Iets met verkleinwoorden en hoofdlettergebruik. Volgens mijn Turkse PostNL-bezorger is het trouwens ook "de pakketje" en "de boekje". :D
    Ahum...volgens enkel heren die ik wel eens hoor begrijp ik dat het ook "die meisje" is.
    (wissiknie)
     
    Back
    Naar boven