Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • BWrf65t.jpg

    :roflol::roflol::roflol:.
     
    das een kanon...hoe ver kan je dr mee schieten daon??? :D
     
    Voelde me vanochtend belabberd. Dik oog/wang, beetje verkouden, niet fit. Gelukkig voelde ik mij in de loop van de dag beter. Besloten een rustdag te nemen en toen ik thuis kwam na een week cursus voor het werk (intern gezeten op een niet al te hygiënische legeringskamer), gelijk even het huis gecleaned. Een warme douche deed ook wonderen. Nu in een blinkend huis lekker in mijn ochtendjas met een fleeceplaid op de bank voor de tv met mijn bord op schoot. :D:meal:
    Morgen voel ik mij zeker weer top in een schoon huis en kan ik weer lekker knallen; morgen is het immers Leg Day. :cool::flex:
     
    Vanmorgen was er alleen nog maar een roze prinsessen handdoek voorradig. (je hebt dochters of je hebt ze niet)
    Dus....half uurtje later liep ik tussen allemaal heren die net zo breed als lang zijn met m'n prinsessenhanddoek.
    Zie je hier en daar toch wat lieden vreemd kijken.

    Haha...dan heb ik pret.
     
    vandaag weer voor het eerst in lange tijd (6 maanden) weer de kriebels in mijn buik op weg naar de gym ,

    al die tijd wel door getraind maar de echte zin was ver te zoeken ,meer standje automatische piloot ,

    (hoort helaas bij een caffeine -pwo en aas free leven :o)
     
    Morgen is het weer maandag lekker werken.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik ga dit jaar nog filgotinib proberen!!!

    (Middel voor cvs)
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven