MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Verder wilde ik typen wat ik straks voor hem ga doen, maar dat leest hij natuurlijk en dan is de verrassing eraf :eyes:.

    Ons kun je vertrouwen hoor, we vertellen niks door.
     
    Ik zie nu een schijtende zon voor me :roflol:


    CUML.gif
     
    Morgen nog en dan 4 daagjes vrij :) :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana::rocknana:
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Of je mist even weet ik het hoeveel pagina's na een dagje werken. Het ging over schoonmaken. Aan de ene kant niet mijn favoriete bezigheid, maar ik ben zo obsessief dat ik pas rust kan vinden als mijn huis iedere week netjes is schoongemaakt. Een schoonmaakster heb ik wel eens aan gedacht, maar nooit echt serieus overwogen, want met mijn eenspersoonshuishouden vind ik dat wat overdreven. Daarnaast ben ik een te grote controlfreak om dat uit handen te geven en voelt schoonmaken voor mij wel als nuttige tijdsbesteding (t.o.v. bankhangen, DBB'en of tv-kijken). :P

    YOLO pin squat pr met 125kg:hedbang:
    :woot: Heavy, congratz!
     
    Eigenlijk moet het mijn dag verpesten want er zit ineens een brom en een harde tik in één van mijn zelfbouw versterkers. Aangezien ik me daar al 10 jaar niet meer mee bezig houd zal ik dat niet 1,2,3 oplossen.

    Ik had op zolder nog een mobiel versterkertje liggen en dat klinkt niet eens verkeerd. Alles maar in het kastje proppen, deurtje dicht en we zien over een tijdje wel verder.

    8160BC56-8D8C-4E0B-A7F0-67CC33A724CF.jpeg
     
    Bijna weekend, nog heel eventjes wat werk afronden. Vanavond reünie met mij initiële opkomst van de KMA.
    :woot:
     
    Bijna weekend, nog heel eventjes wat werk afronden. Vanavond reünie met mij initiële opkomst van de KMA.
    :woot:
    volgens mij zit je niet helemoal goed met je grammatica :p
     
    Vroeg thuis na 4 examens gedaan te hebben. Klein middag dutje gedaan. Hmph bijna 3 uren geslapen. Straks eten en de gym in.
     
    Gvd deze shit is intense lol.


    Contrast met dit ook :roflol:

     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven