Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Klimaatverandering zou best wel eens exponentieel kunnen verlopen door positieve feedbackloops die versterkt worden en negatieve die verzwakt worden. Alleszins geen argument om te zeggen dat ' het niet zo hard loopt '.
Ik heb ook niks in die trant gezegd :)
 
2 nieuwe boekjes van Eric Helms. Lekker lezeeeen.

Jammer weer dit. Weet je wel niet hoeveel CO2 het kost om die boeken af te drukken :trollface:

en nee ik heb geen bron, zoek maar lekker zelf op

Heb ze gewoon als pdf :(
Ik heb die Nutrition en Muscle & Strenth Pyramids. Ook als PDF, maar wel afgedrukt, vind ik veel fijner lezen. Gewoon op het werk geprint van de belastingcenten van jullie. :)
CO2 en klimaat... jammer dan. :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een percentage kan je niet zomaar extrapoleren, want er zit maar 100 pro cent in 100%.
Maar als je AAS gebruikt kun je boven de 100% uitkomen, als we je natty max. als 100% definiëren. Dit forum is 110% hardcore BB en ik ben 150% hooggeleid. :trollface:
 
epic dit.

who wins?

152MM canon, a few watery boys.

 
Maar als je AAS gebruikt kun je boven de 100% uitkomen, als we je natty max. als 100% definiëren. Dit forum is 110% hardcore BB en ik ben 150% hooggeleid. :trollface:

Je werkt bij defensie, laat dat hoog geleid maar weg hoor
 
Ik heb die Nutrition en Muscle & Strenth Pyramids. Ook als PDF, maar wel afgedrukt, vind ik veel fijner lezen. Gewoon op het werk geprint van de belastingcenten van jullie. :)
CO2 en klimaat... jammer dan. :P

Ja die Nutrition & Training boeken van de pyramide.
Gister beide uitgelezen, good reads, alleen nutrition was toch meer basic dan ik van Eric Helms had verwacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: BB_
1322208074862_5300335.png
 
  • Like
Waarderingen: BB_
:roflol:
MSc cum laude. Zeer hooggeleid. ;)
Je Nederlands is trouwens incorrect, laaggeleid zeker? :P

Ik ben hooggeleid G.
ik ben snel afgeleid , dus wat is je punt :P
 
Back
Naar boven