AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het is in ieder geval goed bier, allemaal. Rochefort 10 is ook toppie! Toch mis ik alcohol niet echt. Vind lekker eten de kcal meer waard. :D
    Pils en m.n. Heineken is overgewaardeerd, commerciële bende.

    Klopt, het gaat mij ook niet (meer) om (het effect van) de alcohol, wel om de smaak, daarom drink ik nu de laatste tijd dubbels met als huidige favoriet Grimbergen.
     
    Mag niet dacht ik.
     
    Als je hard genoeg lift kun je die paters wel intimideren.
     
    Nee, je kan maximaal 2 kratten per nummerplaat elke 2 maand afhalen dacht ik.
    Als je geduld genoeg hebt om telefonisch te bestellen :p

    assen_010.jpg
     
    Nee, je kan maximaal 2 kratten per nummerplaat elke 2 maand afhalen dacht ik.
    Als je geduld genoeg hebt om telefonisch te bestellen :p
    1 per maand dus :P
     
    Of je contacteert iemand die er op 10 minuten vandaag woont... :p
    Sint-Bernardus is inderdaad ook lekker, net zoals zoveel zwaardere bieren :)
    Je moet echt een half jaar van te voren al een afspraak maken en je naam en kenteken doorgeven. Volgens mij kun je dan maximaal een half kratje kopen. In de kroeg zie ik 'm wel eens op de kaart staan, maar dan betaal je gewoon ruim boven de € 10 voor de glas (volgens mij wel iets van € 15).

    Of gewoon hier om de hoek Sint Bernardus Abt 12 kopen, die zo goed als hetzelfde smaakt.
     
    Je moet echt een half jaar van te voren al een afspraak maken en je naam en kenteken doorgeven. Volgens mij kun je dan maximaal een half kratje kopen. In de kroeg zie ik 'm wel eens op de kaart staan, maar dan betaal je gewoon ruim boven de € 10 voor de glas (volgens mij wel iets van € 15).

    Je krijgt steeds een vol krat hoor :)
    Op de kaart zetten in de kroeg is illegaal trouwens :p
    In theorie kun je 'm enkel hier in de tea-room van de abdij zelf drinken (en is het €3,50 denk ik).
     
    Nee, je kan maximaal 2 kratten per nummerplaat elke 2 maand afhalen dacht ik.
    Als je geduld genoeg hebt om telefonisch te bestellen :p

    Klopt helemaal bubsie! Probleem is vooral om binnen te geraken want meestal is de lijn bezet...

    In de taverne, 100 meter van de abdij, kan je wel gewoon sixpacks gaan kopen. Die zijn wel wat duurder...

    Ik heb destijds regelmatig gaan afhalen maar was het op de duur beu om op die manier zaken te doen. Zoals BB_ zei: Sint Bernardus abt 12 is bijna hetzelfde als de Westvleteren 12 en is overal verkrijgbaar!
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Gotti kijken op Netflix. Je moet wat op een zaterdagavond.
     
    Hoppaa eindelijk 6x110kg op de bench, jammer dat de cut begint nu. Motiveert wel voor de volgende bulk
    Lekker! Aan het begin van de cut kun je mogelijk nog wel progressie boeken en een PR zetten. Of gewoon nog even wachten met cutten, tenzij je een deadline hebt. :D
     
    Lekker! Aan het begin van de cut kun je mogelijk nog wel progressie boeken en een PR zetten. Of gewoon nog even wachten met cutten, tenzij je een deadline hebt. :D
    Jep, ga ook proberen zoveel mogelijk kracht te behouden! Geen deadline maarja moet er met de zomer toch ripped bijlopen hè :p
     
    Back
    Naar boven