Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Welkom in de 3 cijfers............door naar de 3plates :wl:
    yess:flexing: denk dat ik die eerst maar single probeer:o dit was de eerste keer met 100kg op de stang want die 3 cijfers waren altijd best wel een dingetje bij mij
     
    yess:flexing: denk dat ik die eerst maar single probeer:o dit was de eerste keer met 100kg op de stang want die 3 cijfers waren altijd best wel een dingetje bij mij
    er zijn calculators die je 1 RM uitrekenen (1,2 x 100kg)....niet belangrijk....alleen voor je ego haha
    Ik zeg lekker doorbouwen!!
     
    Semi famous

    Screenshot_20190317-160719_YouTube.jpg
     
    Morgen 220kg squat even reppen. Lang nie gedaan. Vandaag is het pizzadag, morgen is het heavy ass weight legday
     
    De “i” en de “l” bleven hangen?
     
    Al 3 uur lang slaap, met vermoeiende ogen door die new yorks pizza
     
    Ik ben zo trots dat ik mijn alcoholverslaving heb overwonnen. Het is hard geweest geloof me. Waar ik niet zo trots op ben is dat roken van mij. Ik rook m'n eigen hier dood. And I am not yet ready for Hell...…
     
    Ik ben zo trots dat ik mijn alcoholverslaving heb overwonnen. Het is hard geweest geloof me. Waar ik niet zo trots op ben is dat roken van mij. Ik rook m'n eigen hier dood. And I am not yet ready for Hell...…
    vandaag twee weken van het roken af! nieuwe lolly/smint verslaving erbij maar who cares
     
    Morgenvroeg scan van mijn achillespees om te zien of een scheur van een paar centimeter hersteld is. Veruit de meest zuigblessure ooit, die komt door antibiotica van een infectie op mn nieren. Je gaat van teringpijn naar geen flikker kunnen doen omdat je niet eens kan wandelen.

    Ondertussen 4 maand niet meer getrained, muscle memory gains incoming, en hopen dat de volgende blessure niet om de hoek ligt.
     
    Morgenvroeg scan van mijn achillespees om te zien of een scheur van een paar centimeter hersteld is. Veruit de meest zuigblessure ooit, die komt door antibiotica van een infectie op mn nieren. Je gaat van teringpijn naar geen flikker kunnen doen omdat je niet eens kan wandelen.

    Ondertussen 4 maand niet meer getrained, muscle memory gains incoming, en hopen dat de volgende blessure niet om de hoek ligt.
    Zijn er momenten in de tijd dat je ook weleens niets mankeert? :o
     
    Zijn er momenten in de tijd dat je ook weleens niets mankeert? :o

    Wel nu hopelijk.
    Fluoroquinolones moeten uit de handel worden gehaald. Ik ben benieuwd of ze op een gelijkaardige manier werken als stanozolol.
     
    Back
    Naar boven