XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • krijg ik (1.84m, 84kg en 18-20% bodyfat) de vraag of ik niet eens zou moeten stoppen met shakies omdat ik anders nog groter wordt:emo::roflol::roflol:
    Dit is verschil in perceptie de normale man vind ons al HUGE als we 1 curl hebben gedaan terwijl wij onzelf vergelijken met zieke hgh factories xD
     
    Buurman klaagde om geluidsoverlast.

    Hij vroeg: of we iets zachter konden pissen.
    Of iets zachter konden lopen

    :roflol:
     
    mncXRGVl.jpg

    Heerlijke oude kaas van deze baas.
     
    Vandaag op werk dacht dat een collega van mijn tafel op de wc ff een grote boodschap aan het bereiden was, dus ik keihard bonken op die deur om hem te laten schrikken.
    Doet ineens de hoogste manager de deur open hahaha:D:D
     
    Ik zat rustig te schijten op kantoor. Begint er een of andere clown op de deur te beuken.

    Toen ik de deur open deed stond daar een of andere opgeblazen manlet met een grote grijns, die snel verdween toen hij zag wie ik was.

    Hilarisch om zijn stamelende verontschuldigen aan te horen.
     
    Ik zat rustig te schijten op kantoor. Begint er een of andere clown op de deur te beuken.

    Toen ik de deur open deed stond daar een of andere opgeblazen manlet met een grote grijns, die snel verdween toen hij zag wie ik was.

    Hilarisch om zijn stamelende verontschuldigen aan te horen.

    Ben hierbij dan wel erg teleur gesteld in je gains.
     
    Als Ecto in wording graag volgende mededeling: Benchpress vandaag 90KG x2.
    Toch niet die guy die die hier net op de bench '90kg' deed met vanaf rep 1 een minimaal 20kg spot?
     
    Toch niet die guy die die hier net op de bench '90kg' deed met vanaf rep 1 een minimaal 20kg spot?

    Hey, je zin is me niet zo duidelijk.
    Wat is een 20kg spot?

    3 herhalingen bij de 3de hulp nodig gehad.
     
    Back
    Naar boven