MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Dat ik mijn nek weer kan draaien! Schoot maandag in mn nek/trap aan de linkerkant.
Man toch een stuk veiliger dat auto rijden als je je hoofd kan draaien.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Loop je voorbij de park, zie je een vrouw zonnen in een kort rokje, en ze lag op der buik.

En meerdere mannen keken even terug om het even goed te bekijken.

Ik niet een andere man wel.

Ponoster met lang blond haar.
Gelukkig was er geen wind. (Liever wel) dan zag je alles luid en duidelijk

Met deze temperaturen? was 11 graden gisteren met een straffe wind. Waar ben jij op vakantie dan?
 
Jehova's die door je straat lopen, bij alle buren aankloppen, terwijl je op de bank ligt ze aankijkt als ze voor je huis langs lopen, en dat jouw huis het enige huis is waar ze niet aanbellen.

Moet ik nu blij zijn of me zorgen maken dat ze niet aanbellen?

Ze hadden meteen door dat je toch niet meer te redden was.
 
Gewicht deze ochtend 88,5.
Einde van m'n cut komt in zicht.

Gevierd met 100 seated in and outs.
En 4x 20 seconden Flutter kicks. :)
 
Heel heel voorzichtig gedeadlift door wat vervelende spierpijn in me schouder
Rustig opgebouwd en als laatste 1 x 5 130kg gehaald, dus volgende keer de 135 :D

Toch best link tijdens een workout voelt die spier gewoon goed echter de hele dag loopt ie te zeuren >.<
 
Laatst bewerkt:
Zondag Game of Thrones

Ik word er hier in Belfast mee dood gegooid.........heb zelf nog helemaal niks hiervan gezien (en heb dat ook niet in de planning)........Schijnt hier nogal wat van opgenomen te zijn?!
 
Ik word er hier in Belfast mee dood gegooid.........heb zelf nog helemaal niks hiervan gezien (en heb dat ook niet in de planning)........Schijnt hier nogal wat van opgenomen te zijn?!
Dat is zowat de thuis van GoT :')
 
Back
Naar boven