XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het is inderdaad financieel niet het beste moment. Maar ik heb al moeilijkere tijden gekend. De "slimmere keuze" zou inderdaad zijn dit uit te stellen tot na mijn opleiding (dus binnen een jaar) maar dat is niet meer mogelijk. Begin volgend jaar komt de mutualiteit niet meer tussenbeide (als de vrouw 43 jaar wordt) in de kosten en zal het financieel niet meer mogelijk zijn daar 1 poging dan meer dan 3000 euro kost. Ook zal de eicelvoorraad dan wellicht volledig uitgeput zijn.
    En onze kinderwens is te sterk om die te negeren. We proberen reeds op natuurlijke wijze sinds ons dochtertje 2 is. Ik wil niet dat ze zonder broer of zus opgroeid. Ik wil dat ze op iemand kan rekenen als wij er niet meer zullen zijn.

    Heel veel succes! Hopelijk is die test verdomd snel positief.
    helaas het drama van een kinderwens. Na ruim 2.5 jaar even een pauze in gelast. ;)
     
    Jah Poepiemonster kom je ook

    images(7).jpg


    20190413_103658.jpg
     
    waarom niet meer
    Naar amerika heeft me vrouw me weg gebracht. Dit keer met de kinderen erbij. Die blik in die oogjes vergeet ik niet meer zo snel.

    En het geld is leuk en het avontuur is ook niet verkeerd maar het feit dat ik sigareten heb gekocht omdat ik geen sigaren kon vinden doen me beseffen dat ik dat ik niet meer weg ga.
    Laatste natuurlijk grapje maar ik ga niet meer weg voor me werk. Me kinderen snappen er niks van.
     
    Heel veel succes! Hopelijk is die test verdomd snel positief.
    helaas het drama van een kinderwens. Na ruim 2.5 jaar even een pauze in gelast. ;)
    Om de één of andere reden heeft mijn vrouw er een goed gevoel bij. "ik denk dat het deze keer zal lukken". Vreemd dat ze zo denkt want zij is normaal veel pessimistischer of realistischer dan mij in zo'n zaken. Ik zie altijd in alles het allerbeste en krijg dan iedere keer het deksel op de neus, en zei is net omgekeerd.
    De vorige keer had ze maar 1 follikel en dus 1 embryo die werd teruggeplaatst (was de eerste volwaardige poging), maar die heeft zich niet kunnen nestelen.
    Deze keer hebben we er twee, die er groter uitzien dan de vorige keer. Zondag pick up.
    Man, man, als het lukt, dan is alle miserie die ik in de afgelopen 30 jaar heb meegemaakt vergeten :)
    De toekomst:
    1) opnieuw vader
    2) nieuwe job (leraar)
    3) nieuw huis in een Franstalige gemeente dicht bij onze vriendenkring...
    Wat kan een mens nog meer wensen?
    O ja, een hond :)
     
    Back
    Naar boven