Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • SUCCES! Ik ben er in geslaagd om de vacuumpomp te plaatsen. Geweldig. De eerste keer was het niet gelukt omdat ik niet alle nodige tools had. Maar vandaag achter een paar dingen geweest, en op 2 uur tijd filterhuis, batterij, air intake, aansluitingen van van alles en nog wat losgekoppeld, dan een half uur geprutst om de vier moeren te verwijderen (die verdomd goed verstopt zitten). Het zaakje kostte me 100 euro voor de vacuumpomp, en ongeveer 50 euro aan gereedschap die ik de komende jaren ook kan gebruiken, dus dat is niet verloren.
    De wagen rijdt weer veel soepeler. Heeft terug meer pit. Blij dat ik het zelf heb kunnen doen.
    Nu nog eens zoeken hoe het komt dat mijn koelvloeistof verdwijnt.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Yes.

    Er is ook nog het experiment waar mensen iemand in een andere kamer moeste straffen met schokken, dat was helemaal fucked.

    Brb iemand die je hoort huilen van de pijn een dodelijke schock geven omdat iemand in een witte jas het zegt.


    Sociologie is facinerend en fucked.
    Milgram experiment. Schokkend te zien hoe mensen bevelen opvolgen omdat iemand met een zekere vorm van gezag hen dat zegt te doen.
    Sociologie, psychologie, antropologie....geweldig!
     
    SUCCES! Ik ben er in geslaagd om de vacuumpomp te plaatsen. Geweldig. De eerste keer was het niet gelukt omdat ik niet alle nodige tools had. Maar vandaag achter een paar dingen geweest, en op 2 uur tijd filterhuis, batterij, air intake, aansluitingen van van alles en nog wat losgekoppeld, dan een half uur geprutst om de vier moeren te verwijderen (die verdomd goed verstopt zitten). Het zaakje kostte me 100 euro voor de vacuumpomp, en ongeveer 50 euro aan gereedschap die ik de komende jaren ook kan gebruiken, dus dat is niet verloren.
    De wagen rijdt weer veel soepeler. Heeft terug meer pit. Blij dat ik het zelf heb kunnen doen.
    Nu nog eens zoeken hoe het komt dat mijn koelvloeistof verdwijnt.

    Lekke koppakking ?
     
    Lekke koppakking ?
    Neen, ik heb niks van de symptomen die dat zou verklaren. Het is wellicht gewoon een scheurtje in het expansievat of ergens een lek slangetje.
     
    Ik spot liever andere dingen in het bos.

    435a620d3d96de6ef747b6d2741894deeea002d4777f96445a8f7c5e6d35de14.jpg
     
    Daar gaan je gainz.
     
    Back
    Naar boven