AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beschuldigd worden van AAS-gebruik terwijl je een volledig natuurlijk te bereiken (en niet eens indrukwekkende) fysiek hebt. Sommige mensen hebben echt géén verstand waar ze het over hebben...:roflol:
 
Beschuldigd worden van AAS-gebruik terwijl je een volledig natuurlijk te bereiken (en niet eens indrukwekkende) fysiek hebt. Sommige mensen hebben echt géén verstand waar ze het over hebben...:roflol:
Zie het als compliment. Mensen zeggen dat ook vaak tegen mij maar ik weet wel beter.
 
Heb een nieuw dame met een kont van een joekel ontmoet en zij zal wel mijn testosteron probleem wel oplossen
Zolang je het maar veilig doet. De wereld is er niet op voorbereid dat jij jezelf voortplant, mits dat nog gaat.
 
Zie het als compliment. Mensen zeggen dat ook vaak tegen mij maar ik weet wel beter.
giphy.gif
 
Ik ben van m'n plan t dit weekend aan m'n ouders te gaan vertellen. :angstig:
 
Als ik vroeger had gezegd dat ik weleens blowde, hadden ze me waarschijnlijk naar een afkickkliniek gestuurd. Toen ik vuurwerk in België had gekocht, 10 jaar geleden, vond m'n ma mij gestoord en dacht ze dat ze me bij Defensie zouden ontslaan. :P
 
Als ik vroeger had gezegd dat ik weleens blowde, hadden ze me waarschijnlijk naar een afkickkliniek gestuurd. Toen ik vuurwerk in België had gekocht, 10 jaar geleden, vond m'n ma mij gestoord en dacht ze dat ze me bij Defensie zouden ontslaan. :P

Klinkt mij als muziek in de oren... Succes ermee he! :fuu:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Als ik vroeger had gezegd dat ik weleens blowde, hadden ze me waarschijnlijk naar een afkickkliniek gestuurd. Toen ik vuurwerk in België had gekocht, 10 jaar geleden, vond m'n ma mij gestoord en dacht ze dat ze me bij Defensie zouden ontslaan. :P
... Succes he!!!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Als ik vroeger had gezegd dat ik weleens blowde, hadden ze me waarschijnlijk naar een afkickkliniek gestuurd. Toen ik vuurwerk in België had gekocht, 10 jaar geleden, vond m'n ma mij gestoord en dacht ze dat ze me bij Defensie zouden ontslaan. :P
Dat klinkt alsof het een keigezellig weekend wordt. Als ze er waarschijnlijk zo over denken, kun je ze het verdriet en onbegrip dan niet beter besparen?
 
Ligt er denk ik een beetje aan wat voor soort ouders je hebt, maar waarom zou je ze het vertellen eigenlijk?
 
Als ik vroeger had gezegd dat ik weleens blowde, hadden ze me waarschijnlijk naar een afkickkliniek gestuurd. Toen ik vuurwerk in België had gekocht, 10 jaar geleden, vond m'n ma mij gestoord en dacht ze dat ze me bij Defensie zouden ontslaan. :P
Je kan het ook gewoon niet vertellen?
 
Ligt er denk ik een beetje aan wat voor soort ouders je hebt, maar waarom zou je ze het vertellen eigenlijk?
Dit inderdaad. Ik ben normaal gezien ook voorstander van "alles zeggen tegen mijn ouders" want ze weten echt alles van me (ook wat minder goed gaat /minder positief is in mijn leven), maar ik merk dat ik hen soms "bezwaar" hierdoor, waardoor ik me dan weer schuldig voel (want zij hebben extra stress, extra kopzorgen etcetera, omwille van mijn toedoen). Dus als je weet dat jouw ouders hierdoor ook extra stress zouden krijgen, mss toch nog even wachten met de communicatie...? Het hen op een later tijdstip zeggen kan eventueel nog altijd, maar iets "ont-zeggen" niet ...
 
Als ik vroeger had gezegd dat ik weleens blowde, hadden ze me waarschijnlijk naar een afkickkliniek gestuurd. Toen ik vuurwerk in België had gekocht, 10 jaar geleden, vond m'n ma mij gestoord en dacht ze dat ze me bij Defensie zouden ontslaan. :P
Maak er anders een vlog over? Want dit klinkt alsof het spannende content gaat worden.
 
Back
Naar boven