MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (51 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik werk bij de Luchtmacht hè, hoe vaak moet ik dat nog zeggen. ;) Ik ben Hoofd Lijnonderhoud bij de Apache-helikopters geweest; telt een Apache ook? Heeft een machtig mooie gun (en rockets en hellfires):
    Bekijk bijlage 455490
    Ik ben enorm gefascineerd door de techniek en zo... alleen jammer wat die dingen kunnen aanrichten;
     
    Ik ben enorm gefascineerd door de techniek en zo... alleen jammer wat die dingen kunnen aanrichten;
    Zeer nauwkeurig, nauwelijks collateral damage.
     
    Dat kan je van de mens(heid) niet zeggen.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Wat deed je dan wel met de komkommer?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik ben naturel
    De grap is dat jij volgens mij echt denkt dat het niet naturel te doen is. Het was prima te doen, mits bepaalde omstandigheden daarin kunnen ondersteunen. Vooral tijd is een bepalende factor naast motivatie, slaap, stress, voeding. Een beperkt sociaal leven hielp ook mee. Met AAS ga je denk ik helemaal als een kanon want dan luisteren eerder genoemde factoren wat minder nauw.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    De grap is dat jij volgens mij echt denkt dat het niet naturel te doen is. Het was prima te doen, mits bepaalde omstandigheden daarin kunnen ondersteunen. Vooral tijd is een bepalende factor naast motivatie, slaap, stress, voeding. Een beperkt sociaal leven hielp ook mee. Met AAS ga je denk ik helemaal als een kanon want dan luisteren eerder genoemde factoren wat minder nauw.
    Ja, ik maakte ook geen grap. In 2017 heb ik 362 van de 365 dagen gesport (hardlopen meegerekend, dus niet enkel krachttraining/BB). Achteraf denk ik dat rust me wel beter had gedaan. Genoeg topsporters die ook vrijwel dagelijks trainen zonder AAS.
     
    Zeer nauwkeurig, nauwelijks collateral damage.
    Dan nog, in handen van corrupte overheden veroorzaken deze dingen te veel onschuldige doden.
     
    Back
    Naar boven