Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Saudi Arabië?
    Ah, alle overheden zijn corrupt en gebruiken deze wapens onterecht. Maar Saoedi-Arabië is een walgelijke staat, net als de militaire kant van de VS (IK haat de VS niet, enkel hun buitenlands beleid).
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Op de valreep nog even aangemeld voor de rietplasloop. 5k :)
     
    Ah, alle overheden zijn corrupt en gebruiken deze wapens onterecht. Maar Saoedi-Arabië is een walgelijke staat, net als de militaire kant van de VS (IK haat de VS niet, enkel hun buitenlands beleid).
    maar als alle overheden corrupt zijn , waarom wil je wel de overheid vertegenwoordigen door docent te worden . Want dan moet je hun corrupte propaganda preken . oxymoron heet dat
     
    Dan nog, in handen van corrupte overheden veroorzaken deze dingen te veel onschuldige doden.
    Ah, alle overheden zijn corrupt en gebruiken deze wapens onterecht. Maar Saoedi-Arabië is een walgelijke staat, net als de militaire kant van de VS (IK haat de VS niet, enkel hun buitenlands beleid).
    Dus nu zeg je: "In handen van alle overheden veroorzaken deze dingen te veel onschuldige doden."
    Wat versta je trouwens onder te veel? Een paar onschuldige doden is prima?
     
    Laatst bewerkt:
    Dus nu zeg je: "In handen van alle overheden veroorzaken deze dingen te veel onschuldige doden."
    Wat versta je trouwens als te veel? Een paar onschuldige doden is prima?
    ik wou eigenlijk uitloggen nu maar ik volg nog maar even , maar idd waneer zijn onschuldige doden een bijzaak ? als het grotere plaatje ermee geholpen word ?!
     
    NEDERLAND IS SONGFESTIVAL WINNAAR!!! :1e: :klink:
     
    Dan gaat er nog meer belastinggeld naar die onzin.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Volgend jaar mag NL het organiseren
     
    NEDERLAND IS SONGFESTIVAL WINNAAR!!! :1e: :klink:

    *Poof* 11 miljard begrotingsoverschot weg naar een hoop marginalen die denken dat ze kunnen zingen.
    Ik hoop altijd dat België niet wint, ze kunnen hier zo al niet met geld omgaan. Laat staan dat er daar nog extra ingepompt zou worden.
    Nee dank je!
     
    *Poof* 11 miljard begrotingsoverschot weg naar een hoop marginalen die denken dat ze kunnen zingen.
    Ik hoop altijd dat België niet wint, ze kunnen hier zo al niet met geld omgaan. Laat staan dat er daar nog extra ingepompt zou worden.
    Nee dank je!
    Tja!!! BE lag er in de voorronde al uit dacht ik...das wel jammer....je hoopt toch altijd wel dat je Vaderland wint.
    Het was alweer 44 jaar geleden ...dus toch wel een unieke prestatie...zeker voor Duncan....want hij komt nog maar net kijken in de artiestenwereld.

    Hij zet NL weer op de kaart
     
    Tja!!! BE lag er in de voorronde al uit dacht ik...das wel jammer....je hoopt toch altijd wel dat je Vaderland wint.
    Het was alweer 44 jaar geleden ...dus toch wel een unieke prestatie...zeker voor Duncan....want hij komt nog maar net kijken in de artiestenwereld.

    Hij zet NL weer op de kaart
    Welke kaart dan? De kaart van de freaks? :roflol:
     
    Ik houd van muziek; ik houd van goeie muziek. Daarom kijk ik nooit naar het commerciële Songfestival. Al moet ik zeggen dat die Duncan op zich prima kan zingen, maar dat nummer komt mij nu al de neus uit ondanks dat ik geen radio luister en de commercie probeer te vermijden. Oww.. nu zit ik zelf ook in het verkeerde topic. :P
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Goor gaan op Front Squats. :wl::zweet:
     
    Hebben mooi weer erbij:)

    20190519_152825.jpg
     
    Back
    Naar boven