AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bhut jolokia dacht ik. Kzal eens kijken of ik de verpakking van de zaadjes nog kan vinden
    Ja, oké, ook top. Is vrijwel hetzelfde, sowieso boven de miljoen op de Scoville-schaal. Dat wordt zweten. Ik heb onlangs een pizza hiermee op, moest janken.
     

    Deze hypocriete onjuiste rotzooi maakt echt mijn dag... :roflol: Weet nog goed dat ik dit filmpje tegenkwam toen ik net begon met trainen. Deze idiote video's geven jonge jongens (waar ik ook onder viel) echt het idee dat ze een Arnold-fysiek kunnen bereiken zonder anabolen, en dat enkel de echte massamonsters anabolen gebruiken. Als die zakken het daadwerkelijk goed voor hadden met de sport deden ze wel een boekje open...
     
    Tja schering en inslag zulke personen in het wereldje helaas.. Daar gaat het in essentie ook eigenlijk mis qua perceptie van mogelijkheden en taboes rondom AAS.
     
    Straks opmeting...
    Even zien waar geraakt zijn na een kleine 5 maand cutten.
    Ervoor een jaar of 2 lekker aan verwaarlozing gedaan. Dus de basis was niet ok.
    Nu stukken beter.

    Geschenk voor m'n coach.
    Lunchbox gemaakt.
    IMG_20190531_182712.jpg
     
    Straks opmeting...
    Even zien waar geraakt zijn na een kleine 5 maand cutten.
    Ervoor een jaar of 2 lekker aan verwaarlozing gedaan. Dus de basis was niet ok.
    Nu stukken beter.

    Geschenk voor m'n coach.
    Lunchbox gemaakt. Bekijk bijlage 456678

    Als ik afga op je food pics (en cooking skills) mag je coach erg blij zijn met dit geschenk :)
    Geniet vanaf nu van het bulken!
     
    kort rokje + stiff leg deadlift = stijve
     
    Back
    Naar boven