XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Super geweldige backday gehad.
    Stond helemaal te zweten.
    Absurd veel energie gehad in de gym en deed alleen maar supersets.
    Toen had ik uiteindelijk geen kracht meer om cardio te doen want ik liep zo als een zombie alsof mijn bloedsuiker super laag was.

    Hgh+t5 nam ik voor de training
     
    Ik weet niet wat voor verdoving ze gebruiken maar ik krijg nu pas weer wat gevoel in mijn voet. Kan me tenen ook een beetje bewegen. Maar wel lekker geslapen want 0,0 pijn tot nu toe. Iemand nog tips voor series op Netflix of films? :)
     
    Ik weet niet wat voor verdoving ze gebruiken maar ik krijg nu pas weer wat gevoel in mijn voet. Kan me tenen ook een beetje bewegen. Maar wel lekker geslapen want 0,0 pijn tot nu toe. Iemand nog tips voor series op Netflix of films? :)

    Hangt af van het genre waarvan je houdt...
     
    5kg bij met squat.
    500 euro cadeau gekregen daarnet.
    Straks cheatmeal, met vrienden en enkele flessen wijn.
    Damn, drie good things op één dag! Lucky you :)
    Gefeliciteerd met je nieuwe PR. Koop iets leuks met je cadeaubon. En geniet van de cheat!
     
    Damn, drie good things op één dag! Lucky you :)
    Gefeliciteerd met je nieuwe PR. Koop iets leuks met je cadeaubon. En geniet van de cheat!
    Dankjewel!

    Foto zal volgen van cheatmeal.

    Zal wel 500 euro alcohol zijn.
    Ideaal om wat extra kcals te hitten.
     
    8ste trainingsdag vandaag maar had geen pomp, honger en voelde me depleted. Ik dacht pinkster kan ik sws nie trainen ivm werk dus straks lekker 2 dagen rust.
     
    maar als alle overheden corrupt zijn , waarom wil je wel de overheid vertegenwoordigen door docent te worden . Want dan moet je hun corrupte propaganda preken . oxymoron heet dat
    Wat een onzin. Als docent heb je een impact op hoe de kinderen opgroeien, hoe ze het leven in de klas ervaren..kinderen die het thuis zwaar hebben kan je in de klas steunen, ondersteunen en hoop op een betere toekomst bieden. De overheid vertegenwoordigen in de klas??? Vreemde kijk.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Dus nu zeg je: "In handen van alle overheden veroorzaken deze dingen te veel onschuldige doden."
    Wat versta je trouwens onder te veel? Een paar onschuldige doden is prima?
    Correcte opmerking.... iedere onschuldige dode is er één teveel.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Wat een onzin. Als docent heb je een impact op hoe de kinderen opgroeien, hoe ze het leven in de klas ervaren..kinderen die het thuis zwaar hebben kan je in de klas steunen, ondersteunen en hoop op een betere toekomst bieden. De overheid vertegenwoordigen in de klas??? Vreemde kijk.
    werk je nog steeds voor een krom systeem waarbij je hun agenda preekt .
     
    werk je nog steeds voor een krom systeem waarbij je hun agenda preekt .
    Agenda???? Je leert kinderen Wiskunde, Nederlands, Frans, Aardrijkskunde, WO,... Je bent paranoïde. Goed onderwijs zorgt voor een gezonde, kritische blik op de overheid... slecht onderwijs leidt tot, tja, mensen zoals u.
     
    Back
    Naar boven