MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ......elke vrouw ziet er betoverend uit in een lange jurk.........:)
     
    Ik zie ik er dan niet uit als een vrouw, maar als één vd 7 dwergen die de kledingkast van Sneeuwwitje geplunderd heeft :p
    hmm!! dat zegt ook iets over je zelfbeeld lieve Clair....is er echt geen hoop meer voor je? :o
     
    hmm!! dat zegt ook iets over je zelfbeeld lieve Clair....is er echt geen hoop meer voor je? :o

    Zolang ik niet meer in de lengte groei niet nee :roflol: En geloof me, mijn zelfbeeld is redelijk ok, maar struikelend over je jurk is niet echt charmant...
     
    Zolang ik niet meer in de lengte groei niet nee :roflol: En geloof me, mijn zelfbeeld is redelijk ok, maar struikelend over je jurk is niet echt charmant...
    hmm!! ik zie je al voor me in een mooie rode jurk..:heart:..je weet altijd iets opliften als je gaat wandelen :D
    er zijn idd genoeg bloopers van hun die struikelen
     
    Kleden naar jouw figuur heeft niet echt iets te maken met je zelfbeeld lieve Bosco :rolleyes:
    laat ik het anders omschrijven.........je keuze van je kleding vertelt ook iets over je persoonlijkheid en je gemoed....en de omstandigheid waarin je verkeert :)
     
    Jij snapt de grap niet. Maar dat is niet erg want jij bent een vrouw. En vrouwen hebben geen humor.

    Nou ik ga snel offline
    Volgens mij wilde hij zijn persoonlijkheden kracht bij zetten ;)

    Hehe I know idd. Ik snap de grap natuurlijk wel (ja ja, geloof het of niet, ook al ben ik een vrouw).
    Maar mijn :) had een ;) moeten zijn. Vandaar de verwarring wellicht.
    Scusi hoor
     
    Back
    Naar boven