AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb twee keer vastgezeten na Mn 18e en mocht gewoon beginnen met de opleiding voor marinier :p ging helaas wegens medische mankementen niet door.
    Wat waren de mankementen
     
    Nieuwe sportpas?
    Yup.

    20190619_162925.jpg
     
    - een VOG ( Verklaring Omtrent Gedrag ) wordt door de gemeente uitgegeven en wordt simpel gekeken , sta je bij de politie / justitie bekend , JA of NEE, als dat Ja is wordt er gekeken om wat voor reden je daar staat ..

    je vergeet het belangrijkste bij een VOG en dat is de terugkijktermijn ,afhankelijk van het soort werkzaamheden 4,5,6 jaar ,heb je binnen die termijn iets strafbaars gepleegd wat een risico

    oplevert voor je nieuwe werkzaamheden dan je kun je het vergeten en dat geeft ook het recht voor Justis om je hele verleden erbij te halen ,dus echt simpel is die VOG niet ,een veroordeelde dief

    kan nooit meer in een magazijn met dure artikelen werken of op een vrachtwagen met dure ladingen

    Luchthavenbeveiliging heeft helemaal niets met de marechaussee te maken, is gewoon een MBO2 opleiding ergens aan een ROC. Taken als surveilleren en stoer voor winkels staan, niet het controleren van bagage of reisdocumenten.

    klopt,was vorig weekend bezoeker bij de luchtmachtdagen in Volkel ,allemaal GS4 pipo's bij de tassencontrole die denken dat ze heel stoer zijn ,0,0 opleiding ,kennis en vaardigheden :roflol:
     
    Had gister totaal geen pomp en had slaap in de gym.

    Toch werd ik volgende dag wakker met onwijs veel spierpijn in mijn chest.

    Intensiteit is blijkbaar niet alles. Zolang je maar heavy sets doet
     
    Had gister totaal geen pomp en had slaap in de gym.

    Toch werd ik volgende dag wakker met onwijs veel spierpijn in mijn chest.

    Intensiteit is blijkbaar niet alles. Zolang je maar heavy sets doet
    Spierpijn is geen indicator voor spiergroei, you know.
     
    ACE instant goed gezind
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    ACE gewoon prachtige pups, ik heb er spijt van dat we ons kefkonijn hebben laten steriliseren.
     
    Back
    Naar boven