Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vanavond naar Phil Collins! Hopen op enigszins droog weer, aangezien het concert in het Goffertpark is.

    Hou rekening met het verkeer..........Waalbrug wordt gerenoveerd en dat geeft nogal een verkeersinfarct. Vorige week met Jon Bon Jovi was het ook al drama. Volgens mij volgende week nog Muse en dan kunnen we hier weer aftellen naar de 4-daagse.......blij dat ik op de fiets kan naar mijn werk, want het is niet normaal meer met de drukte......
     
    Tot dat je een keer thuiskomt met rode wijnglazen i.p.v. rodewijnglazen.
    Haha. Daarom drink ik niet. Frisdrank gewoon uit blik ('blik' kan bijna niet fout gaan). Samengestelde woorden hebben de meeste Nederlanders helemaal veel moeite mee. Het verbaast mij nog dat die mededeling van Basic Fit geen dt-fouten en incorrecte bezittelijke voornaamwoorden bevat.
    *Vlaamse frietliefhebben of Vlaamsefrietliefhebber
    *Lange afstandloper of langeafstandloper
    *Vreemde talenliefhebben of vreemdetalenliefhebber
    *Spaanse griepepidemie of Spaansegriepepidemie
    *Stomme filmacteur of stommefilmacteur
    *Warme bakkersdochter of warmebakkersdochter
     
    Hou rekening met het verkeer..........Waalbrug wordt gerenoveerd en dat geeft nogal een verkeersinfarct. Vorige week met Jon Bon Jovi was het ook al drama. Volgens mij volgende week nog Muse en dan kunnen we hier weer aftellen naar de 4-daagse.......blij dat ik op de fiets kan naar mijn werk, want het is niet normaal meer met de drukte......


    Wij gaan met de trein ;)
     
    Vanavond naar Phil Collins! Hopen op enigszins droog weer, aangezien het concert in het Goffertpark is.
    wel meebléren ....In the air tonight, You can’t hurry love en Easy lover ..hey Claire?? :rocker2: :rocker:
     
    Wij gaan met de trein ;)

    Doe je goed. Ik hoor hier op het werk mijn collega's nu al klagen dat het vanmorgen dus al druk was op de weg. Verschillende wegen rondom Goffert zelfs afgesloten. Veel plezier in ieder geval en aub niet vals meebleren....;)
     
    De keren dat wij in het Goffertpark zijn geweest namen we altijd een hotelletje in de buurt.
    Lekker op tijd vertrekken richting Nijmegen, geen gezeik met parkeren want parkeren bij hotel, paar drankjes in de stad en lopend/taxi naar het Goffertpark.

    Veel plezier bij PC, dat die man nog leeft.... :eek:
     
    De keren dat wij in het Goffertpark zijn geweest namen we altijd een hotelletje in de buurt.
    Lekker op tijd vertrekken richting Nijmegen, geen gezeik met parkeren want parkeren bij hotel, paar drankjes in de stad en lopend/taxi naar het Goffertpark.

    Veel plezier bij PC, dat die man nog leeft.... :eek:

    Ik doe alles met OV, want heb geen auto (of rijbewijs haha). Morgenochtend gewoon weer werken, dus vanavond naar huis is praktischer.
     
    Gisteravond een eetaanval. Ik skip de Bossche bollen maar even.
    IMG_20190620_102403.jpg
     
    Check-up gehad nieuw gips (oranje) lol.
    Alles goed gelukkig. Geen last als ik er over heen wrijf, maar de steekjes/schokjes heb ik nog wel.
    hm!! ik heb iets gemist....oranje is leuk ...gelukkig ben je positief over oranje haha
     
    Check-up gehad nieuw gips (oranje) lol.
    Alles goed gelukkig. Geen last als ik er over heen wrijf, maar de steekjes/schokjes heb ik nog wel.

    Foto van hechtings.

    grapje :p
    Fijn dat je goed aan het herstellen bent! :o
    Wel jammer dat er geen spoiler pic te zien is...
     
    Back
    Naar boven