AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik neem pwo ook T5, best fijne pwo.
Is 2500kcal niet wat weinig met jou massa en stats? Het zou zonde zijn veel in te leveren nu je zo massief staat.
Op 3000 call word ik gewoon vochtig en rond
2500 call word ik gewoon langzamerhand droger van maar op 4000 call voel ik mij sterk :roflol:

Voelt wel kut.. normaal eet ik 500 gram rijst en nu maar 150 gram per maaltijd
 
Je zei: Doe een zonnebril aan niemand herkent je!

Niets mis mee.

8B3KtDS.jpg


Een beetje stelen... Een beetje zuipen...
 
Had 12 weken geleanbulkt op test deca dbol oxy toch aardig wat kilo’s gepakt en het waist is ook veel smaller
Sorry iPhone 8 camera
Ik cut nu 4 weken
Kracht is wel wat minder Mn deadlift pr was 270kg deed vandaag 240kg. Maar ben een bodybuilder geen powerlifter deed alleen voor fun die powerliftingsets

C343129D-F0E3-4AF0-A457-789B744311CA.jpeg
 
Volgens een kennis die bij F4F werkt geldt dat alleen voor Amsterdam
Zal het eens vragen voor mij zou het ideaal zijn. Behalve dat ik een hekel heb aan ochtend trainingen.
 
Volgens mij niet. 6 uur is alsnog te laat als ik voor het werk wil trainen. Tot 18:00 uur in het weekend zou wel ideaal zijn.
https://www.fitforfree.nl/openingstijden
Nou.. ik vind het wel handig als ik naar school ga of weekends moet werken. Kan je alsnog trainen.

06:00 sochtends trainen lijkt me wel een pain in the butt moetje nog eerder wakker worden ontbijten en so-wie-so sterke koffie drinken:roflol:

Kreeg die e-mail over aangepaste tijden 2 dagen geleden
 
Nou.. ik vind het wel handig als ik naar school ga of weekends moet werken. Kan je alsnog trainen.

06:00 sochtends trainen lijkt me wel een pain in the butt moetje nog eerder wakker worden ontbijten en so-wie-so sterke koffie drinken:roflol:

Kreeg die e-mail over aangepaste tijden 2 dagen geleden
Loop ik net iemand te verbeteren, komt er nu een variant die ik echt nog nooit heb gezien: "so-wie-so"? lienlien chrash Steks
 
Laatst bewerkt:
sws=hoe dan ook=zonder twijfel=het gebeurt toch
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Welke vraag zou jij stellen.
..

20190627_001914.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven