Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mooi is dat he! Ik kan daar ook nooit genoeg van krijgen! Ik fiets altijd een km of 7 door het bos. Altijd op dezelfde plek een roofvogel, kwam er nooit echt uit wat het was (voor mij zijn het altijd buizerds :roflol: ) tot "hij" me laatst tegemoet kwam vliegen en ongeveer op een meter hoogte over me heen vloog, was ook een uil.. Echt supervet!

    Hoewel ik regelmatig reeen, eekhoorns, allerlei vogeltjes en roofvogels zie blijf ik dat altijd ontzettend bijzonder vinden. Zit er al een tijdje over te denken om een gopro aan te schaffen ofzo, zodat ik kan filmen wat ik tegenkom, zo mooi om al die dieren te zien! Is ook veel leuker om te laten zien dan om te vertellen "gohhh vandaag 3 eekhoorns, een specht en een hert gezien!".


    Op de terugweg net

    Hij zat eerst een stuk dichterbij maar precies toen ik een foto wilde maken ging die verder zitten.

    90% zeker een buizerd. Ook wel de meest voorkomende geloof ik.

    20190709_172422.jpg
     
    Twee dagen vrij nu...en op de terugweg van mijn werk langs baby konijntjes gefietst, moest gelijk aan dit topic denken haha
     
    Twee dagen vrij nu...en op de terugweg van mijn werk over baby konijntjes heen gefietst, moest gelijk aan dit topic denken haha

    Dierenbeul
     
    Twee dagen vrij nu...en op de terugweg van mijn werk langs baby konijntjes gefietst, moest gelijk aan dit topic denken haha
    Mooi hé? Allemaal kleine Flappies
     
    Back
    Naar boven