XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik leidt en wordt ik zijn wel prima? :o
    Als je geen draaiboeken schrijft die hun weg binnen heel de organisatie vinden, zal dit niet zo'n issue zijn.
     
    *benaderd (deze was wel erg pijnlijk)
    *managers- en beleidsmakersstoel
    *systeemlogistiek
    *ketenlogistiek

    Ik heb ook een handboek (Configuratiemanagementplan) en diverse instructies e.d. geschreven en veel met SAP gedaan, maar dit is allemaal geen rocket science. Ik heb geen L&R gestudeerd en afstudeeronderzoek bij het NLR gedaan om mij met dat soort dingen bezig te houden. 'k Ben blij dat ik nu sinds een paar maanden eindelijk op een engineeringsfuctie zit en mij met ontwerpwijzigingen e.d. kan bezighouden en met bedrijven als Marshall Aerospace, Lockheed Martin, Rolls-Royce en Hamilton Sundstrand / Collins Aerospace over technische onderwerpen kan discussiëren.

    Met alle respect voor het werk dat jij doet en dat heeft zeker superveel meerwaarde, echter is dat niet hetgeen mij trekt en had ik dan net zo goed een HBO Technische Bedrijfskunde met twee vingers in de neus kunnen afronden. Ieder zijn/haar ding. :)
    Hbo is met kleine letters.
     
    *benaderd (deze was wel erg pijnlijk)
    *managers- en beleidsmakersstoel
    *systeemlogistiek
    *ketenlogistiek

    Ik heb ook een handboek (Configuratiemanagementplan) en diverse instructies e.d. geschreven en veel met SAP gedaan, maar dit is allemaal geen rocket science. Ik heb geen L&R gestudeerd en afstudeeronderzoek bij het NLR gedaan om mij met dat soort dingen bezig te houden. 'k Ben blij dat ik nu sinds een paar maanden eindelijk op een engineeringsfuctie zit en mij met ontwerpwijzigingen e.d. kan bezighouden en met bedrijven als Marshall Aerospace, Lockheed Martin, Rolls-Royce en Hamilton Sundstrand / Collins Aerospace over technische onderwerpen kan discussiëren.

    Met alle respect voor het werk dat jij doet en dat heeft zeker superveel meerwaarde, echter is dat niet hetgeen mij trekt en had ik dan net zo goed een HBO Technische Bedrijfskunde met twee vingers in de neus kunnen afronden. Ieder zijn/haar ding. :)
    Tering irritant als iemand een serieus gesprek met je heeft en dat jij hem telkens gaat verbeteren
     
    Hbo is met kleine letters.
    Correct, scherp. :thumbs: Mijn draaiboeken hebben dan ook nog niet hun weg binnen heel Defensie gevonden (slechts binnen de afdeling), dan kun je zien hoe amateuristisch ik ben. Bovendien is mijn werk voor 90% in het Engels.
     
    Tering irritant als iemand een serieus gesprek met je heeft en dat jij hem telkens gaat verbeteren
    Doe ik alleen bij mensen die aangeven niet tegen grammarnazi's te kunnen.
     
    Onzin, ik ambieer bewust geen hogere officiersrang, ondanks mijn WO-opleiding. Ik ben engineer en heb plezier in mijn werk. Vrijwel alle hogere officiersfuncties zijn management- of beleidsfuncties en dit trekt mij totaal niet. Als het gevolg hiervan is dat ik tot aan mijn pensioen niet veel hogerop kom of overga naar een burgerfunctie, vind ik dit helemaal prima, zolang ik maar plezier heb ik mijn werk. Geld maakt niet per se gelukkig als dit ten koste gaat van plezier in mijn werk.
    Jij bent dan ook wel een beetje een uitzondering....
     
    Je zou Ano_05072020 niet eens moeten durven verbeteren aangezien hij hoger in rang is
    Haha, dit is het gevolg als rangen niet worden gerespecteerd
    (InB4 ganse uitleg waar ik geen kut van snap en mij niet aangaat want belg)
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Ik ambieer ook geen hogere / andere functie dan die ik nu heb, ik kan mijn werk met 3 vingers in mijn neus aan en ik ben tevreden met mijn inkomen. Ik mis wel eens wat uitdaging, maar dan log ik hier maar weer eens in of ga ik op Youtube een filmpje kijken. Werk is voor mij vaak ff lekker bijkomen van de hectiek van thuis.
     
    Correct, scherp. :thumbs: Mijn draaiboeken hebben dan ook nog niet hun weg binnen heel Defensie gevonden (slechts binnen de afdeling), dan kun je zien hoe amateuristisch ik ben. Bovendien is mijn werk voor 90% in het Engels.
    Verbeter je ook Engels taalgebruik?
     
    Ik ambieer ook geen hogere / andere functie dan die ik nu heb, ik kan mijn werk met 3 vingers in mijn neus aan en ik ben tevreden met mijn inkomen. Ik mis wel eens wat uitdaging, maar dan log ik hier maar weer eens in of ga ik op Youtube een filmpje kijken. Werk is voor mij vaak ff lekker bijkomen van de hectiek van thuis.
    Die hogere functie kan later komen toch, als de kid(s)(?) ouder zijn?
     
    Ik ambieer ook geen hogere / andere functie dan die ik nu heb, ik kan mijn werk met 3 vingers in mijn neus aan en ik ben tevreden met mijn inkomen. Ik mis wel eens wat uitdaging, maar dan log ik hier maar weer eens in of ga ik op Youtube een filmpje kijken. Werk is voor mij vaak ff lekker bijkomen van de hectiek van thuis.
    Moet fijn zijn zo te kunnen gaan werken.
     
    Back
    Naar boven