Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Ik doe mijn werk eigenlijk met de vingers in de neus. We komen thuis rond met 1inkomen (want huis en auto’s zijn afbetaald(wel maar Franse auto’s,:p), geen lenigen lopen) en toch erger ik mij elke nacht dat ik ga werken dat ik niet hogerop kan geraken als dit. Rangen zijn goed voor sommige mensen om de motivatie hoog te houden en een uitzicht te hebben.
 
Correct, scherp. :thumbs: Mijn draaiboeken hebben dan ook nog niet hun weg binnen heel Defensie gevonden (slechts binnen de afdeling), dan kun je zien hoe amateuristisch ik ben. Bovendien is mijn werk voor 90% in het Engels.
Mijn boeken hebben wel al hun weg binnen Defensie gevonden. Gepenetreerd bij meerdere afdelingen.
 
Die hogere functie kan later komen toch, als de kid(s)(?) ouder zijn?

Ik denk het niet, zo’n 4 jaar geleden was de functie van mijn leidinggevende vacant en ik voldoe (in mijn ogen) in elk geval aan alle technische eisen die gesteld werden. Ik heb er misschien een paar minuten over nagedacht, maar het trekt me echt niet.

Wel heb ik tot 2,5 jaar terug een jaar of 3 a 4 een eigen bedrijfje ernaast gehad. Het opstarten van zoiets vond ik erg leuk en leerzaam, maar al snel wordt dat ook gewoon maar saai werk. En krijg je te maken met zeurende klanten.
 
Ik denk het niet, zo’n 4 jaar geleden was de functie van mijn leidinggevende vacant en ik voldoe (in mijn ogen) in elk geval aan alle technische eisen die gesteld werden. Ik heb er misschien een paar minuten over nagedacht, maar het trekt me echt niet.

Wel heb ik tot 2,5 jaar terug een jaar of 3 a 4 een eigen bedrijfje ernaast gehad. Het opstarten van zoiets vond ik erg leuk en leerzaam, maar al snel wordt dat ook gewoon maar saai werk. En krijg je te maken met zeurende klanten.
Een andere branche of werkgever ofzo dan?
 
Je zou Ano_05072020 niet eens moeten durven verbeteren aangezien hij hoger in rang is
Juist wel. En hij zou het goede voorbeeld moeten geven. ;)
Ik ambieer ook geen hogere / andere functie dan die ik nu heb, ik kan mijn werk met 3 vingers in mijn neus aan en ik ben tevreden met mijn inkomen. Ik mis wel eens wat uitdaging, maar dan log ik hier maar weer eens in of ga ik op Youtube een filmpje kijken. Werk is voor mij vaak ff lekker bijkomen van de hectiek van thuis.
3 nog wel???
Als ik mijn werk met twee vingers in de neus aan zou kunnen, zou het snel gaan vervelen en zou ik geen plezier meer hebben in mijn werk. Zodra verveling en uitdaging weg is, ga ik op zoek naar de andere functie of aanvullende cursussen en/of opleidingen volgen om mij meer in de materie te verdiepen. Gelukkig heb ik genoeg mogelijkheden tot zelfontwikkeling/-ontplooiing en blijven er genoeg uitdagingen. Ik denk ook dat er een gezonde stress en druk benodigd is om optimaal te presteren en het meest uit je werk te halen en je goed te voelen (niet te veel, maar ook niet te weinig). Dit is zelfs wetenschappelijk bewezen.
Mijn boeken hebben wel al hun weg binnen Defensie gevonden. Gepenetreerd bij meerdere afdelingen.
Als je toestemming geeft zal ik ze op het defensienetwerk publiceren. :roflol:
 
Ik doe mijn werk eigenlijk met de vingers in de neus. We komen thuis rond met 1inkomen (want huis en auto’s zijn afbetaald(wel maar Franse auto’s,:p), geen lenigen lopen) en toch erger ik mij elke nacht dat ik ga werken dat ik niet hogerop kan geraken als dit. Rangen zijn goed voor sommige mensen om de motivatie hoog te houden en een uitzicht te hebben.
Houd er ook rekening mee dat hogere rangen vaak een bepaalde vooropleiding vergen en meer verantwoordelijkheden en overwerk met zich mee brengen. Mijn leidinggevenden zouden onmogelijk hun functie met bodybuilding kunnen combineren.
Volgens mij heeft Bert die fout al zo vaak gemaakt, evenals mbo. Wat een n00b is het ook :emo:
Komt doordat ik geen verstand van hbo en mbo heb. Universiteit schrijf ik altijd goed. ;)
 
Laatst bewerkt:
Houd er ook rekening mee dat hogere rangen vaak een bepaalde vooropleiding vergen en meer verantwoordelijkheden en overwerk met zich mee brengen. Mijn leidinggevenden zouden hun werk onmogelijk hun functie met bodybuilding kunnen combineren.

Komt doordat ik geen verstand van hbo en mbo heb. Universiteit schrijf ik altijd goed. ;)
Omdat of doordat? ;)
 
Houd er ook rekening mee dat hogere rangen vaak een bepaalde vooropleiding vergen en meer verantwoordelijkheden en overwerk met zich mee brengen. Mijn leidinggevenden zouden hun werk onmogelijk hun functie met bodybuilding kunnen combineren.

Komt doordat ik geen verstand van hbo en mbo heb. Universiteit schrijf ik altijd goed. ;)
Dat is nu net waar ik tegen een muur aanloop. Ik ben shiftleider, dat is de hoogste klasse dat er bij ons met slechts een technisch diploma te behalen is. Om hogerop te geraken heb ik nu een hogeschool diploma nodig, maar dat studeren valt niet te combineren met jong gezin en werk. Een serieuze deadstop dus. Overwerk doe ik in drukke periodes best wel veel, dat is dan ook de enige reden waarom mijn vrouw thuis kan blijven om voor de kinderen te zorgen.
 
Reden versus oorzaak. Veel mensen gaan hierbij de fout in. Net als bij 'te danken aan' i.p.v. 'te wijten aan', 'waarom' en 'waardoor', 'hun' en 'hen'.
Wat wollie dan.
 
Doordat. Anders had ik wel omdat getypt.
Als er duidelijk sprake is van een reden, is alleen omdat juist. Als er sprake is van een oorzaak waar de menselijke wil of de mogelijkheid van menselijke invloed totaal afwezig is (vaak bij weer- en natuurkundige verschijnselen), is zowel doordat (zin (5a) en (6a)) als omdat mogelijk.
 
Dat is nu net waar ik tegen een muur aanloop. Ik ben shiftleider, dat is de hoogste klasse dat er bij ons met slechts een technisch diploma te behalen is. Om hogerop te geraken heb ik nu een hogeschool diploma nodig, maar dat studeren valt niet te combineren met jong gezin en werk. Een serieuze deadstop dus. Overwerk doe ik in drukke periodes best wel veel, dat is dan ook de enige reden waarom mijn vrouw thuis kan blijven om voor de kinderen te zorgen.
Overwerk bij mij en hogere functies is doorgaans onbetaald en hoort er bij. Zonder hbo-opleiding (kleine letters deze keer) kun je bij Defensie in principe ook geen officier worden (vroeger was dit soms nog wel mogelijk, tegenwoordig bijna niet meer). Ik heb mijn MSc-studie ook naast mijn werk gedaan, maar had geen gezin dus gemakkelijk praten. Heeft mij wel 2 jaar al mijn weekenden, avonduren en vakantie-uren gekost.
 
Als er duidelijk sprake is van een reden, is alleen omdat juist. Als er sprake is van een oorzaak waar de menselijke wil of de mogelijkheid van menselijke invloed totaal afwezig is (vaak bij weer- en natuurkundige verschijnselen), is zowel doordat (zin (5a) en (6a)) als omdat mogelijk.
Exact, je hoeft mij het verschil niet uit te legen. Dat is wat ik bedoelde met reden versus oorzaak. Ik schrijf niet bewust met een reden hbo en mbo verkeerd, maar de oorzaak lag 'm in het feit dat ik nooit hbo of mbo heb gevolgd.
 
Exact, je hoeft mij het verschil niet uit te legen. Dat is wat ik bedoelde met reden versus oorzaak. Ik schrijf niet bewust met een reden hbo en mbo verkeerd, maar de oorzaak lag 'm in het feit dat ik nooit hbo of mbo heb gevolgd.
De reden dat je het verkeerd schrijft is dat je nooit hbo of mbo hebt gevolgd
 
Back
Naar boven