XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Als ik terugdenk aan die tijd word ik er eerlijk gezegd serieus een beetje droevig van. Was gewoon zo'n geniale tijd... Gelijk na school met een paar vrienden online xboxen en elkaar helemaal verrot schelden via die headsets en voor de rest nergens aan denken huhuhu
En natuurlijk golden powers knallen.

Jammer dat het verleden tijd is :(
 
Als ik terugdenk aan die tijd word ik er eerlijk gezegd serieus een beetje droevig van. Was gewoon zo'n geniale tijd... Gelijk na school met een paar vrienden online xboxen en elkaar helemaal verrot schelden via die headsets en voor de rest nergens aan denken huhuhu
En natuurlijk golden powers knallen.

Jammer dat het verleden tijd is :(

En als het niet wou lukken schelden als een malle. En dan riep moeders van beneden. Nou nou stop er anders maar even mee. En dan werd je nog bozer.
 
Als ik terugdenk aan die tijd word ik er eerlijk gezegd serieus een beetje droevig van. Was gewoon zo'n geniale tijd... Gelijk na school met een paar vrienden online xboxen en elkaar helemaal verrot schelden via die headsets en voor de rest nergens aan denken huhuhu
En natuurlijk golden powers knallen.

Jammer dat het verleden tijd is :(
I fucked your mom you stupid *ggers!! Die lobbies waren ook goud
 
Hele week spijbelen van school toen Modern Warfare 2 uit kwam om top 10 Nederland te kunnen staan
 
#teamalcohol

66302653_2174184059296776_254830773427765248_o.jpg
 
“Goedemorgen meneer ik heb even een sterke brede man nodig die even iets voor mij kan pakken”
Tuurlijk mevrouw! Kom eraan.

Klanten vermaken mijn dag
 
GOAT die revanche neemt op de King of Clay, heerlijk :)
 
Vrouw komt vandaag beteuterd vertellen in het ziekenhuis dat ze mijn volledige jaaraankoop roids en toebehoren in de container heeft gesmeten omdat ze denkt dat dat mij zo vaak ziek maakt.
Lief van haar dat ze zoveel om mijn gezondheid en mij geeft en hiervoor een ernstige ruzie riskeerde. Haar bezorgdheid was ook hartproblemen in de toekomt en ze wilt niet alleenstaande moeder worden. Bij deze word het dus tijd om terug naar de natty wereld te komen. Ik ga wel onder doktersbegeleiding stoppen om ervoor te zorgen dat mijn test aanmaak terug wat opstart. Gaan een paar pittige maanden worden, ook om mijn chrohn goed onder controle te houden. Maar dit is het moment want zit toch enkele weken in de ziektewet.
Dus wat maakte mijn dag goed: een vrouw die oprecht om mij geeft :)
(En toch ga ik nog top3 proberen te eindigen in de contest)

Edit: ben toch gesetteld nu dus wat minder aantrekkelijk lichaam is niet echt een grote zorg :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven