Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mss overstappen op vapen? (Zelf geen ervaring mee maar ik zie het vaak in mijn omgeving)
    Nou vapen ben ik niet bekend mee, ik geloof niet dat die e cigarettes gezond zijn. Gewoon een stunt van de tabaksindustrie om een zogenaamd gezonder product te maken.
     
    Nou vapen ben ik niet bekend mee, ik geloof niet dat die e cigarettes gezond zijn. Gewoon een stunt van de tabaksindustrie om een zogenaamd gezonder product te maken.
    Echt gezond zal het mss niet zijn, maar het stinkt wel minder en mss is het goedkoper?
     
    Ooh wat enig. Knap van je. Ik probeer zelf te minderen en dat gaat al een paar maanden goed. Dus eerder rookte ik 3 pakjes per dag en nou rook ik nog maar 1 pakje per dag omdat het zo heel erg slecht is.
    3 pakkies hoe dan?
    Testen jij peuken voor Marlboro?
     
    Laatst bewerkt:
    3 pakkies hoe dan?
    Lots-Of-Cigarettes-In-Mouth-Lighter.jpg
     
    M'n vader heeft voor de elfde keer de Nijmeegse Vierdaagse uitgelopen en m'n zus voor de negende. Trots. :)
    M'n vader was op tv bij Het Gevoel van de Vierdaagse. :P
     
    M'n vader heeft voor de elfde keer de Nijmeegse Vierdaagse uitgelopen en m'n zus voor de negende. Trots. :)
    M'n vader was op tv bij Het Gevoel van de Vierdaagse. :P
    Heb jij hem ook wel is gelopen via Defensie?
    Wel knap van je pa!
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Heb jij hem ook wel is gelopen via Defensie?
    Wel knap van je pa!
    Ik heb 'm 1x met Defensie gelopen (10 jaar geleden, toen ik nog in opleiding zat), 40 km met bepakking; één keer in burger met m'n zus de 50 km.
    2 x Vierdaagse, 2 x marathon, 5 x parachute gesprongen, duikbrevet gehaald, MAP-wedstrijd gedaan. Volgende doel Classic BB. :grinny: Doelen zijn zo motiverend, ook al kan ik mijzelf ook wel achter de broek aan zitten zonder stok achter te deur. :P Ben nooit tevreden genoeg met mezelf als ik mezelf niet blijf verbeteren / blijf leren / progressie boek, soms best vermoeiend. :nanner:
     
    Ik heb 'm 1x met Defensie gelopen (10 jaar geleden, toen ik nog in opleiding zat), 40 km met bepakking; één keer in burger met m'n zus de 50 km.
    2 x Vierdaagse, 2 x marathon, 5 x parachute gesprongen, duikbrevet gehaald, MAP-wedstrijd gedaan. Volgende doel Classic BB. :grinny:

    Daar drink ik eentje op!
     
    Ik heb 'm 1x met Defensie gelopen (10 jaar geleden, toen ik nog in opleiding zat), 40 km met bepakking; één keer in burger met m'n zus de 50 km.
    2 x Vierdaagse, 2 x marathon, 5 x parachute gesprongen, duikbrevet gehaald, MAP-wedstrijd gedaan. Volgende doel Classic BB. :grinny: Doelen zijn zo motiverend, ook al kan ik mijzelf ook wel achter de broek aan zitten zonder stok achter te deur. :P Ben nooit tevreden genoeg met mezelf als ik mezelf niet blijf verbeteren / blijf leren / progressie boek, soms best vermoeiend. :nanner:

    En hoeveel bitches geneukt?
     
    Daar drink ik eentje op!
    Das goed, je mag namens mij drinken. Ik heb trouwens nog wat flesjes wijn staan hier om weg te geven (en speciaalbiertjes, nog een paar weggeefflessen, Brugse Zot, Tripel Karmeliet, Chouffe, Chimay, Gulden Draak, dat soort spul, goed spul). Meestal geef ik 't aan familie.
     
    En hoeveel bitches geneukt?
    0. :treuren:
    Maar ik heb nu een vriendin en deel mijn liefde maar met één. :heart:
    In b4 kotsneigingen en afgunst.
     
    Das goed, je mag namens mij drinken. Ik heb trouwens nog wat flesjes wijn staan hier om weg te geven (en speciaalbiertjes, nog een paar weggeefflessen, Brugse Zot, Tripel Karmeliet, Chouffe, Chimay, Gulden Draak, dat soort spul, goed spul). Meestal geef ik 't aan familie.

    He broeder, moet je nog wat bier kwijt?
     
    Das goed, je mag namens mij drinken. Ik heb trouwens nog wat flesjes wijn staan hier om weg te geven (en speciaalbiertjes, nog een paar weggeefflessen, Brugse Zot, Tripel Karmeliet, Chouffe, Chimay, Gulden Draak, dat soort spul, goed spul). Meestal geef ik 't aan familie.

    Bedankt Bert, als m'n wederhelft vraagt waarom ik weer drink zeg ik gewoon was toegestaan door Bert.

    Hier plaats tekort...
    Ook al zitten denken om een donatie te doen aan de winnaars van de contest.
    Mss kunnen we samen een pakketje maken.
     
    Back
    Naar boven