Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


  • Members hier die deze tijd meegemaakt hebben?


    Prachtige tijd gehad in de jaren 95 -01
    Eerst wat kleine feestjes in Eindhoven gehad. Wat later naar de groote feesten geweest. Tunderdome in het Sportpaleis in antwerpen. Hellraiser in amsterdam. Diverse mysterylands bezogd. Super tijd gehad als tiener. Paar jaar niet meer gegaan. Daarna enkele feestjes bezogd maar nooit meer de zelfde sfeer gehad als eind jaren 90. Ook erg veel opstap geweest in belgie waar je nog hardcore clubs had in de middle of now where. Kan me de naam niet meer herinneren van die tent of plaats.
     
    All you can eat sushi. Heerlijk buiten aan het de water.

    20190722_180221.jpg
     
    Vergeet IRONic Pumper niet, het allerhoogste opperhoofd van het wijn- en bierwalhalla ! :D
    En Bubs en Sanca Saxon weten er volgens mij ook wel weg mee :p

    In Zeenius haar naam zullen wij drinken.

    Ik heb zaterdag een volledige fles wit achterover geslaan, ik kan even verder :o

    Zo zo, en je hebt ons niet uitgenodigd! #teamalcohol

    Tijden zijn verandert zie ik. Vroeger kwam wit in kleine envelopjes, niet in flessen.

    Denk dat wit al veel langer in flessen en vaten komt dan enveloppen niet?
     
    In Zeenius haar naam zullen wij drinken.



    Zo zo, en je hebt ons niet uitgenodigd! #teamalcohol



    Denk dat wit al veel langer in flessen en vaten komt dan enveloppen niet?
    ik heb jaren lang een aantal brieven dagellijks uit madurodam ontvangen , vollgens mij was het anthrax want ik ging me er raar van voelen en het ging om wit poeder
     
    Leuke caissière bij de AH die van een afstandje stiekem zat te kijken en lachen. Op de terugweg zag ik pas in dat er wat mogelijk was.. Ben ik terug gegaan om 1 artikel te kopen en te vragen voor een date na werktijd :o. Ze moet tot 10 helaas, maar wel haar insta gekregen :D
     
    Leuke caissière bij de AH die van een afstandje stiekem zat te kijken en lachen. Op de terugweg zag ik pas in dat er wat mogelijk was.. Ben ik terug gegaan om 1 artikel te kopen en te vragen voor een date na werktijd :o. Ze moet tot 10 helaas, maar wel haar insta gekregen :D
     
    Zo zo, en je hebt ons niet uitgenodigd! #teamalcohol
    Ik had al 10 dagen geen alcihol gehad en wilde alles voor mezelf, muahaha :D

    OT: mijn vriend had een gin tonic en hapjes klaarstaan op ons terras toen ik thuiskwam van het werk.
    Weg 1300kcal dag, maar zooooooooo lief :heart:
     
    Leuke caissière bij de AH die van een afstandje stiekem zat te kijken en lachen. Op de terugweg zag ik pas in dat er wat mogelijk was.. Ben ik terug gegaan om 1 artikel te kopen en te vragen voor een date na werktijd :o. Ze moet tot 10 helaas, maar wel haar insta gekregen :D
    Had jij niet een relatie waar je vriendin fist deep in je anus zat?
     
    Had jij niet een relatie waar je vriendin fist deep in je anus zat?
    Had inderdaad. Daar heb ik recent een einde aan gemaakt. Heb er gelukkig weinig moeite mee, vond het al wat langer niet meer zo fijn. Wel jammer natuurlijk na 2.5 jaar.
     
    Had inderdaad. Daar heb ik recent een einde aan gemaakt. Heb er gelukkig weinig moeite mee, vond het al wat langer niet meer zo fijn. Wel jammer natuurlijk na 2.5 jaar.
    Nu weer on?
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Ik had al 10 dagen geen alcihol gehad en wilde alles voor mezelf, muahaha :D

    OT: mijn vriend had een gin tonic en hapjes klaarstaan op ons terras toen ik thuiskwam van het werk.
    Weg 1300kcal dag, maar zooooooooo lief :heart:
    Heeft hij iets goed te maken mss? :D
    J/k, geniet ervan met jullie tweetjes!
     
    Back
    Naar boven